Приказ основних података о документу

Structure and correlates of pupils' interest in school subjects

dc.creatorBodroški-Spariosu, Biljana
dc.date.accessioned2021-10-12T10:12:45Z
dc.date.available2021-10-12T10:12:45Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.issn0547-3330
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/169
dc.description.abstractUtvrđivanje opštih karakteristika interesovanja učenika za nastavne predmete (rasprostranjenost, širina, intenzitet), u kontekstu kontrolisanja različitih izvora varijabiliteta (oblici vaspitno- obrazovnog rada, pol učenika, stručna sprema roditelja i opšti školski uspeh), predstavlja prvi problemski segment istraživanja. Ispitivanje nekih korelata interesovanja, kao što su školski uspeh i rezultat sa testa inteligencije, čini drugi problemski deo istraživanja. Pored ispitivanja povezanosti interesovanja za nastavne predmete i školskih ocena, i povezanosti interesovanja i rezultata sa testa inteligencije, kao i školskih ocena i rezultata sa testa inteligencije, istraživanje je obuhvatilo i ispitivanje višestruke povezanosti ovih varijabli. U tom smislu, interesovanja za nastavne predmete su tretirana najpre kao kriterijska (zavisna), a zatim kao prediktorska (nezavisna) varijabla. Treći problemski deo istraživanja odnosi se na utvrđivanje faktorske strukture interesovanja za nastavne predmete, u cilju razumevanja njihovih međusobnih odnosa. Osnovna ideja u pristupu problemu je da se ova tri segmenta ne razmatraju autonomno.sr
dc.description.abstractDefining general characteristics of pupils' interest in school subjects (involvement, width, intensity) in the context of controlling various sources of variables (forms education and general achievement in school) makes the first problem segment in this research The research into some correlates of interest, such as school achievement and intelligence test is the second problem segment of the work Together with the investigation into the relationship between the interest in school subjects and the school marks, and the relationship between the interest and the intelligence tests, between the school test and the intelligence test the research explored the manyfolded relations among the variables. The third problem segment of the research refers to determining the factor structures of the interest in school subjects in order to understand their relationships. The basic idea in the approach to the problem is that these three segments should not be analyzed as independent from one another.en
dc.publisherPedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNastava i vaspitanje
dc.subjectschool subjecten
dc.subjectschool mark intelligence test resulten
dc.subjectpupilen
dc.subjectinteresten
dc.titleStruktura i korelati interesovanja učenika za nastavne predmetesr
dc.titleStructure and correlates of pupils' interest in school subjectsen
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage350
dc.citation.issue4-5
dc.citation.other44(4-5): 339-350
dc.citation.spage339
dc.citation.volume44
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_169
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу