Приказ основних података о документу

Emergence and early development of concept of continual education

dc.creatorCeković-Popović, Katarina
dc.date.accessioned2021-10-12T10:13:15Z
dc.date.available2021-10-12T10:13:15Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.issn0354-5415
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/177
dc.description.abstractU radu se analizira pojava i rani razvoj ideje o permanentnom obrazovanju i o obrazovanju odraslih u antičkoj Grčkoj. Skicira se razvoj ove ideje u filozofskim školama dosokratovskog perioda, a posebna pažnja se posvećuje mislima Sokrata, Platona i Aristotela o ciljevima, sadržajima i vidovima permanentnog obrazovanja. Razmatra se i uticaj kasnijih filozofskih škola na ovaj problem.sr
dc.description.abstractThe work analyzes the emergence and early development of the concept of continual education of adults in ancient Greece. It sketches the development of this concept in philosophical schools of the pre-Socratic period, and draws special attention to the thought of Socrates, Plato and Aristotle on the goals, contents and forms of continual education. It also dwells on the influence of the subsequent schools of philosophy on this issue.en
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceAndragoške studije
dc.subjectznanjesr
dc.subjectpermanentno obrazovanjesr
dc.subjectfilozofijasr
dc.subjectphilosophyen
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectcontinual educationen
dc.titlePojava i rani razvoj ideja o permanentnom obrazovanjusr
dc.titleEmergence and early development of concept of continual educationen
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage19
dc.citation.issue1
dc.citation.other2(1): 5-19
dc.citation.spage5
dc.citation.volume2
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_177
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу