Приказ основних података о документу

Academic paper from the a different view on the research process: Writing perspective of transformative learning theory

dc.creatorMaksimović, Maja
dc.creatorKnežić, Branislava
dc.date.accessioned2021-10-12T11:55:51Z
dc.date.available2021-10-12T11:55:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0354-5415
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1790
dc.description.abstractOvaj rad je pokušaj ulaska u neznanje. Nastajao je kroz dijaloški proces dve autorke: naučnice sa dugogodišnjim iskustvom i studentkinje doktorantkinje. Analizirale smo istraživački proces kroz prizmu koncepcije transformativnog učenja. Korišćene su i koncepti dubinske psihologije koja se zasniva na jungijanskoj filozofiji. Dubinska psihologija je omogućila da ne ostanemo u dominaciji kognitivnog diskursa i kreirala je prostor za ulazak duševnog i telesnog u naučni poduhvat. Unutrašnjosti istraživačkog procesa je pristupljeno pisanjem autoetnografskog narativa u kome su iskazane sumnje i dileme koje su nastajale i prevazilazile se tokom istraživačkog procesa. Verujemo da je izrada doktorske teze transformativan proces i da formulisanje istraživačkog pitanja predstavlja ulazak u limanalnu fazu. Izlaganje nevidljivih aspekata naučnog rada omogućava dublje razumevanje tog procesa, ali i postavlja nova pitanja o samoj poziciji istraživača i nauke.sr
dc.description.abstractThis paper is a view to grasp the unknown. It emerged through a dialog of the two authors: One of them is scholar with vast experience and the other one is a PhD Candidate. We analysed research process through the perspective of transformative learning and the concepts of depth psychology. The interior of the research process is accessed by writing autoetnographic narratives in which the author expressed doubts and dilemmas that have emerged and exceeded during the research process. We believe that writing academic paper is a transformative process, and formulating research questions is an entry to liminal phase. Exposure to invisible aspects of work provides a deeper understanding of the process, but also raises new questions about the position of researchers and science.en
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179060/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47011/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.sourceAndragoške studije
dc.subjecttransformativno učenjesr
dc.subjectliminalna fazasr
dc.subjectistraživački processr
dc.subjectautoetnografijasr
dc.subjecttransformative learningen
dc.subjectresearch processen
dc.subjectliminal phaseen
dc.subjectautoetnographyen
dc.titleNovi pogled na istraživanje - izrada naučnog rada kao proces transformativnog učenjasr
dc.titleAcademic paper from the a different view on the research process: Writing perspective of transformative learning theoryen
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage132
dc.citation.issue1
dc.citation.other(1): 119-132
dc.citation.rankM24
dc.citation.spage119
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/653/1787.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_1790
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу