REFF - Репозиторијум Филозофског факултета
Универзитет у Београду - Филозофски факултет
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • Преглед записа
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika

Possibilities for cooperation between the teacher and the collaborator

Нема приказа
Аутори
Hebib, Emina
Radulović, Lidija R.
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
U radu se polazi od potrebe za ostvarivanje saradničkog odnosa i ispituju se okolnosti koje utiču na mogućnost ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika. Analiza okolnosti vrši se u okviru društvenog okruženja sistema obrazovanja, obrazovne institucije, a posebno se naglašava značaj delovanja pojedinca. U okviru ovih kategorija opisane su otežavajuće i olakšavajuće okolnosti za ostvarivanje saradnje. Jedna od olakšavajućih okolnosti može biti obrazovanje za saradnju, ukoliko se njime ne utiče samo na usvajanje stručnih znanja, već i na razvoj ličnosti.
The work starts from the need that the collaboration should be established and investigates into the possibilities of realization of the teacher collaborator cooperation. The analysis of circumstances is carried out in the social environment, the system of education, the educational institution, and especially stresses the importance of individual activity. Within these categories are described disadvantages and advantages for realization of this cooperation. One of the advantages may be education for cooperation, on condition its aim is not only the acquisition of knowledge but also the development of personality.
Кључне речи:
stručni saradnik / saradnja / obrazovanje za saradnju / nastavnik / teacher / pedagogical worker-collaborator / education / education for cooperation / cooperation
Извор:
Nastava i vaspitanje, 2000, 49, 3, 326-339
Издавач:
  • Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd

ISSN: 0547-3330

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_308
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/308
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Институција/група
Pedagogija / Pedagogy
TY  - JOUR
AU  - Hebib, Emina
AU  - Radulović, Lidija R.
PY  - 2000
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/308
AB  - U radu se polazi od potrebe za ostvarivanje saradničkog odnosa i ispituju se okolnosti koje utiču na mogućnost ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika. Analiza okolnosti vrši se u okviru društvenog okruženja sistema obrazovanja, obrazovne institucije, a posebno se naglašava značaj delovanja pojedinca. U okviru ovih kategorija opisane su otežavajuće i olakšavajuće okolnosti za ostvarivanje saradnje. Jedna od olakšavajućih okolnosti može biti obrazovanje za saradnju, ukoliko se njime ne utiče samo na usvajanje stručnih znanja, već i na razvoj ličnosti.
AB  - The work starts from the need that the collaboration should be established and investigates into the possibilities of realization of the teacher collaborator cooperation. The analysis of circumstances is carried out in the social environment, the system of education, the educational institution, and especially stresses the importance of individual activity. Within these categories are described disadvantages and advantages for realization of this cooperation. One of the advantages may be education for cooperation, on condition its aim is not only the acquisition of knowledge but also the development of personality.
PB  - Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
T2  - Nastava i vaspitanje
T1  - Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika
T1  - Possibilities for cooperation between the teacher and the collaborator
EP  - 339
IS  - 3
SP  - 326
VL  - 49
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_308
ER  - 
@article{
author = "Hebib, Emina and Radulović, Lidija R.",
year = "2000",
abstract = "U radu se polazi od potrebe za ostvarivanje saradničkog odnosa i ispituju se okolnosti koje utiču na mogućnost ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika. Analiza okolnosti vrši se u okviru društvenog okruženja sistema obrazovanja, obrazovne institucije, a posebno se naglašava značaj delovanja pojedinca. U okviru ovih kategorija opisane su otežavajuće i olakšavajuće okolnosti za ostvarivanje saradnje. Jedna od olakšavajućih okolnosti može biti obrazovanje za saradnju, ukoliko se njime ne utiče samo na usvajanje stručnih znanja, već i na razvoj ličnosti., The work starts from the need that the collaboration should be established and investigates into the possibilities of realization of the teacher collaborator cooperation. The analysis of circumstances is carried out in the social environment, the system of education, the educational institution, and especially stresses the importance of individual activity. Within these categories are described disadvantages and advantages for realization of this cooperation. One of the advantages may be education for cooperation, on condition its aim is not only the acquisition of knowledge but also the development of personality.",
publisher = "Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd",
journal = "Nastava i vaspitanje",
title = "Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika, Possibilities for cooperation between the teacher and the collaborator",
pages = "339-326",
number = "3",
volume = "49",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_308"
}
Hebib, E.,& Radulović, L. R.. (2000). Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika. in Nastava i vaspitanje
Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd., 49(3), 326-339.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_308
Hebib E, Radulović LR. Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika. in Nastava i vaspitanje. 2000;49(3):326-339.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_308 .
Hebib, Emina, Radulović, Lidija R., "Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika" in Nastava i vaspitanje, 49, no. 3 (2000):326-339,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_308 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму REFF | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституције/групеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму REFF | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB