Приказ основних података о документу

dc.creatorMolnar, Aleksandar
dc.date.accessioned2021-10-12T10:22:29Z
dc.date.available2021-10-12T10:22:29Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn0038-0318
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/321
dc.description.abstractU članku autor pokušava da izloži neke razloge zbog kojih je paradigma totalitarizma još uvek od velikog značaja u savremenim društvenim naukama. Zato se on ne slaže sa pripadnicima Milićevske neoboljševičke škole (Vladimir Ilić, Todor Kuljić itd), koji su spremni da negiraju svaki značaj paradigmi totalitarizma. Autor takođe polemiše protiv pokušaja milićevskih neoboljševika da glorifikuju Titovo političko nasleđe i 'modernizujuću' autoritarnu vlast.sr
dc.description.abstractIn this article the author endeavours to give some reasons why the paradigm of totalitarianism is still of considerable importance for the contemporary social sciences. Thus he disagrees with the members of the Milićian neobolshevist school (Vladimir Ilić, Todor Kuljić etc), who are eager to deny any significance to the paradigm of totalitarianism. The author also polemicizes against the attempts of Milićian neoblosheviks to glorify Tito's political legacy and 'modernizing' authoritarian government.en
dc.publisherSociološko udruženje Srbije i Crne Gore, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za sociološka istraživanja, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.sourceSociologija
dc.subjecttotalitarizamsr
dc.subjectsocijalizamsr
dc.subjectdemokratska ustavna državasr
dc.subjectapsolutizamsr
dc.subjecttotalitarianismen
dc.subjectsocialismen
dc.subjectdemocratic constitutional stateen
dc.subjectabsolutismen
dc.titleTotalitarna vlast i 'modernizacija'sr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-NC
dc.citation.epage134
dc.citation.issue1
dc.citation.other42(1): 107-134
dc.citation.spage107
dc.citation.volume42
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/16632/totalitarian-authority-and-modernization-new-attachment-polemics-with-mili25c425872527s-non-education-school_Content20File-PDF.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_321
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу