Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 45
Novi pogled na istraživanje - izrada naučnog rada kao proces transformativnog učenja / Academic paper from the a different view on the research process: Writing perspective of transformative learning theory
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
Ovaj rad je pokušaj ulaska u neznanje. Nastajao je kroz dijaloški proces dve autorke: naučnice sa dugogodišnjim iskustvom i studentkinje doktorantkinje. Analizirale smo istraživački proces kroz prizmu koncepcije transformativnog ...
Posvećenost nastavnika profesiji i školi u kojoj su zaposleni / Predannost' učitelej professii i škole, v kotoroj rabotajut
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
U radu su prikazani nalazi istraživanja o posvećenosti nastavnika sopstvenoj profesiji i organizaciji/školi u kojoj su zaposleni. Posvećenost je određena kao povezanost nastavnika sa sopstvenom profesijom i ustanovom u ...
Tourism development in Serbia: On the way to sustainability and European integration
(Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije, Beograd, 2013)
The aim of the paper is to contribute to improvement of tourism policy and practice in Serbia towards defining and implementing sustainability principles and meeting European integration requirements. It encompasses short ...
Andragoški kadrovi u kazneno-popravnim zavodima - između potreba i realnosti / Andragogical staff in prison and correctional facilities: Between needs and reality
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
Imajući u vidu specifičnu prirodu obrazovanja, osposobljavanja i obuke zatvorenika tokom izvršenja zatvorske kazne i ambivalentan odnos struke i nauke prema toj vrsti tretmana, u radu smo, na osnovu analize podataka Uprave ...
Teorije učenja i odnosi moći u obrazovanju odraslih / Learning theories and power relations in adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Teorije učenja predstavljaju priznato znanje i time diskurse kroz koje se odnosi moći reprodukuju i održavaju u obrazovnim aktivnostima. One u sebi nose i sadrže odgovore na pitanja 'šta je znanje' i 'ko ga poseduje', kroz ...
Međuzavisnost u zapošljavanju različitih grupa zanimanja i stepena stručne spreme / Interdependence of the employment of different groups of occupation and level of qualification
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
Osnovni cilj istraživanja čiji su rezultati prezentovani u ovom radu jeste identifikovanje međuzavisnosti u zapošljavanju različitih grupa zanimanja i stepena stručne spreme kako bi se utvrdili ključni generatori i ...
Elementi marketing miksa kao činioci izbora visokoobrazovne institucije / Elements of the marketing mix as factors for higher education institution choice
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
Korišćenje društvene marketing orijentacije i 'modela partnerstva' u visokom obrazovanju predstavlja preduslov opstanka fakulteta u postmodernističkom društvu, ali i šansu za povećanje kvaliteta njihovog funkcionisanja. U ...
Upotreba filma kao obrazovnog medija u visokoškolskoj nastavi / Using Film as an Educational Medium in Higher Education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
Rad je nastao kao rezultat empirijskog, kvalitativnog istraživanja koje je sprovedeno sa ciljem da se sagleda i shvati doprinos primene filma kao obrazovnog medija u visokoškolskoj nastavi u domenima ostvarivanja obrazovnih ...
Kvantitativni pristup vrednovanju kvaliteta istraživanja u oblasti obrazovanja - otvorena pitanja, problemi i perspektive / Quantitative approach to the assessment of quality of educational research: Open questions, problems and prospects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Pitanje merenja kvaliteta istraživanja u obrazovanju aktualizovano je u akademskoj i istraživačkoj zajednici devedesetih godina XX i tokom prve decenije XXI veka. Ovde pre svega mislimo na uvođenje kvantitativnog pristupa ...
Od obrazovanja za demokratsko građanstvo ka obrazovanju za globalno građanstvo - o potrebi za promenom paradigm / From education for democratic citizenship to the global citizenship education: On the necessity for a paradigm shift
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2018)
Ovaj članak analizira i komparira dva glavna koncepta u oblasti građanskog obrazovanja: obrazovanje za demokratsko građanstvo (ODG), koncept koji je prevalentan u evropskom diskursu, i obrazovanje za globalno građanstvo ...