Pedagogija / Pedagogy
Колекције у овој групи
Најновије
-
Kriza v šoli in šola v krizi: primer beograjske šole »Vladislav Ribnikar«
(Filozofska Fakulteta, Univerza v Ljubljani, Slovenija, 2024) -
Emancipatory Education and Development of Alternative Educational Practices
(Az-Buki National Publishing House of Bulgaria, 2024) -
Specificity of theoretical conceptualisations of cooperative learning / Specifičnosti teorijskih konceptualizacija kooperativnog učenja
(Novi Sad: Faculty of Philosophy, University of Novi Sad., 26-12-2023) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља и постигнућа ученика у домену читалачке писмености
(Институт за педагошка истраживања, Београд, 14-12-2023) -
Assessing Educational Opportunities: From the First Statistical Analysis in Serbia
(Institute for Educational Research, Belgrade, 12-2023) -
Educational Privatization: Risks for Equity
(Institute for Educational Research, Belgrade, 30-11-2023) -
Nastava i vaspitanje
(https://scindeks.ceon.rs/journaldetails.aspx?issn=0547-3330, 23-10-2023) -
Podrška stručnim saradnicima u promeni pristupa obrazovanju
(Pedagoško društvo Srbije, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 05-2023) -
Kvalitet nastave u ogledalu ispita za licencu nastavnika: šta nam otkrivaju pisane pripreme za časove?
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Prediktivna valјanost kriterijuma za upis na fakultet
(Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2023) -
Dva narativa dokumenata međunarodnih organizacija koja oblikuju predškolsko vaspitanje i obrazovanje
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Kako otkrivanje izvora podataka doprinosi unapređivanju kvaliteta nastave: primer jednog akcionog istraživanja
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Possibilities and challenges of using digital technology in inclusive education
(Institute for Educational Research, Belgrade, Serbia, 2023) -
Developing Inclusive School Communities through Collaborative Action Research
(European Educational Research Association, 2023) -
Kultivisаnje igre u dečjem vrtiću / Cultivating play in kindergarten
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2023) -
Autoportret profesionalne uloge pedagoga / Self-portrait of the Professional Role of a Pedagogue
(Pedagoško društvo Srbije, Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2023) -
Izazovi obrazovanja - jesmo li spremni za generaciju Alfa?
(Veleučilište PAR (Rijeka, Hrvatska), 2023) -
Twisting paths: Chasing Play through the Affective Field of Kindergarten Practice
(Reconceptualizing Early Childhood Education - Pathways: Where we’ve been, where we are, where we want to go, 2023) -
Justice in Education and Social Justice - Perspectives on Teacher Education
(Institute for Educational Research, Belgrade, Serbia, 2023) -
Making sense: digital kindergarten during COVID-19 lockdown / Građenje smisla: digitalni vrtić u vreme kovid-19 izolacije
(Pedagoško društvo Srbije, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2023)