Pedagogija / Pedagogy
Колекције у овој групи
Најновије
-
Kriza v šoli in šola v krizi: primer beograjske šole »Vladislav Ribnikar«
(Filozofska Fakulteta, Univerza v Ljubljani, Slovenija, 2024) -
Emancipatory Education and Development of Alternative Educational Practices
(Az-Buki National Publishing House of Bulgaria, 2024) -
Kako budući nastavnici razumeju pravednost u obrazovanju
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, Univerziteta u Beogradu, Pedagoško društvo Srbije, 2024) -
Vaspitna uloga nastave - šta kažu nastavnici?
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2024) -
Koliko vredi nastavnik? Evaluacija rada nastavnika u eri globalnog neoliberalizma
(Odeljenje za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Pedagoško društvo Srbije, 2024) -
Ways and Sideways of Emancipation: Dewey’s Reception in Different Political Eras of an Other-Than-Western Context
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Dva narativa dokumenata međunarodnih organizacija koja oblikuju predškolsko vaspitanje i obrazovanje
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Prediktivna valјanost kriterijuma za upis na fakultet
(Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2023) -
Kvalitet nastave u ogledalu ispita za licencu nastavnika: šta nam otkrivaju pisane pripreme za časove?
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Kako otkrivanje izvora podataka doprinosi unapređivanju kvaliteta nastave: primer jednog akcionog istraživanja
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Possibilities and challenges of using digital technology in inclusive education
(Institute for Educational Research, Belgrade, Serbia, 2023) -
Kultivisаnje igre u dečjem vrtiću / Cultivating play in kindergarten
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2023) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља и постигнућа ученика у домену читалачке писмености
(Институт за педагошка истраживања, Београд, 2023) -
Twisting paths: Chasing Play through the Affective Field of Kindergarten Practice
(Reconceptualizing Early Childhood Education - Pathways: Where we’ve been, where we are, where we want to go, 2023) -
Making sense: digital kindergarten during COVID-19 lockdown / Građenje smisla: digitalni vrtić u vreme kovid-19 izolacije
(Pedagoško društvo Srbije, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2023) -
Izazovi obrazovanja - jesmo li spremni za generaciju Alfa?
(Veleučilište PAR (Rijeka, Hrvatska), 2023) -
Justice in Education and Social Justice - Perspectives on Teacher Education
(Institute for Educational Research, Belgrade, Serbia, 2023) -
Kvalitet obrazovanja ili kvalitetno rangiranje - Primer Times Higher Education rangiranja univerziteta
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Konceptualni okviri proučavanja kvaliteta u obrazovanju
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogij, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Specificity of theoretical conceptualisations of cooperative teaching/learning
(Faculty of Philosophy, University of Novi Sad, 2023)