Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 235
Nivo i kvalitet aktivnosti u procesu intelektualnog vaspitanja / Uroven' i kačestvo aktivnosti v processe intellektual'nogo vospitanija
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
Pojedina kognitivna svojstva učenika razvijaju se u procesu intelektualnog vaspitanja u nastavi upražnjavanjem različitih organizovanih aktivnosti nastavnika i učenika, koje imaju ulogu da omoguće razvoj tih istih svojstava. ...
Odlike i pretpostavke razvoja inkluzivne školske prakse / Osobennosti i predposylki razvitiâ inklûzivnoj škol'noj praktiki
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U savremenim školskim sistemima već nekoliko decenija odvijaju se reformski procesi sa ciljem implementacije modela inkluzivnog obrazovanja u školsku praksu. Pošto je razvoj inkluzivne školske prakse determinisan obeležjima ...
Uloga školskog pedagoga u primeni inkluzivnog obrazovanja - pogled studenata pedagogije / The role of school pedagogue in inclusive education: How students of education see it
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
Poslednjih godina u našoj zemlji se sve intenzivnije poklanja pažnja potrebi i mogućnostima ostvarivanja inkluzivnog modela obrazovanja, koji podrazumeva obezbeđivanje jednakih prava i mogućnosti obrazovanja za sve učenike ...
Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije, 2019)
Digitalne tehnologije su deo konteksta u kom deca odrastaju. Razmatranje pitanja
upotrebe digitalnih tehnologija u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu nije dovoljno
prisutno u dokumentima obrazovne politike naše ...
Education policymaking in Serbia through the eyes of teachers, counselors, and principals
(Springer Heidelberg, Heidelberg, 2016)
Numerous educational reforms have been initiated in Serbia since 2000. The aim of this study was to examine education policymaking in Serbia in order to provide policymakers and stakeholders with recommendations on how to ...
Igra, stvaralaštvo, otvoreni vaspitni sistem - šta ih povezuje? / Play, creativity, open educational system: What links them?
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
Pitanje odnosa igre, stvaralaštva i otvorenog vaspitnog sistema može biti koncipirano kao pitanje stvaranja ' prostora' (fizičkih, imaginarnih) gde deca i odrasli mogu zajedno razvijati i usklađivati potencijal za promenu ...
Pripremljenost nastavnika razredne i predmetne nastave za rad s decom sa smetnjama u razvoju / Preparedness of class and subject teachers for work with children with developmental difficulties
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015)
Za uspešno ostvarivanje inkluzivne politike i prakse važnu ulogu ima adekvatna pripremljenost nastavnika za rad u inkluzivnim uslovima. U radu se ukazuje na iskustva drugih zemalja u obrazovanju nastavnika i njihovoj ...
Тестови знања у школској пракси
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 2016)
У раду се разматрају могућности примене тестова знања у школској пракси,карактеристике примењених тестова и начини на које се могу користитирезултати добијени тестовима знања. Иако тестови знања нису новистраживачки проблем, ...
What Kind of a Teacher Does Educational Policy Want: An Analysis of one European Document
(Preschool Teacher Training and Business Informatics College of Applied Studies - Sirmium, 2018)
In order to develop culture of kindergarten, as well as to
design initial teacher education and to develop education policy, we
need landmarks. Taking into account globalization trends and process
of european integration, ...
Early childhood workforce in Serbia as a policy issue
(Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, 2019)
The chapter focuses on early childhood workforce in Serbia as a policy issue, addressing the matters of early childhood education and care (ECEC) teachers’ profession, their initial and ongoing education, other professionals ...