Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Zašto su nastavne metode u našim školama nedovoljno raznovrsne? / Why do teaching techniques in our school lack in diversity?
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
U prilogu se problematizuje pitanje zašto metode u nastavi u našoj sredini nisu dovoljno raznovrsne. Okvir problematizovanja čine različita naučna saznanja koja upućuju na neophodnost raznovrsnih metoda i tehnika rada u ...
Potreba za novom interpretacijom didaktičkih principa / The need for new interpretation of didactic principles
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2010)
U radu je predstavljen kritički osvrt i jedan od mogućih pristupa interpretaciji pojedinih didaktičkih principa. Reč o principima koji čine osnovu najvećeg broja različitih klasifikacija - principu postupnosti, principu ...
Funkcija nastavnika i funkcija učenika - da li je ta podela održiva? / Teacher's function & learner's function: Is the division sustainable?
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
U radu se raspravlja o potrebi da se u nastavnoj praksi prevaziđe postojeća tradicionalna podela na funkcije nastavnika i funkcije učenika i diskutuje sa stavovima teoretičara po ovim pitanjima Istaknuto je da najznačajnije ...
Uticaj povezanosti znanja u nastavi matematike na razvoj matematičkog mišljenja / Influence of interconnecting knowledge in mathematics teaching on development of mathemathical thinking
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2015)
U ovom radu razmatraju se osnovne karakteristike povezanosti znanja u nastavi matematike i njihova povezanost sa razvojem matematičkog mišljenja kod učenika. Veze i odnosi koji postoje između različitih matematičkih znanja ...
Obrazovanje kao naučni prioritet - povodom Dositejevog jubileja i rada na Strategiji razvoja obrazovanja u Srbiji / Education as a research priority: On the occasion of the jubilee Dositej and work on the Strategy of development of education in Serbia
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2011)
U godini jubileja Dositeja Obradovića (1811-2011) počinje novi ciklus naučnih istraživanja i intenzivira se rad na Strategiji razvoja obrazovanja u Srbiji. U prilogu se zastupa gledište da ćemo se Dositejevom delu najviše ...