Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
Recent Submissions
-
Korak u susretu samovrednovanja i spoljašnjeg evaluiranja kvaliteta rada škola
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Doprinos Dimitrija Matića obrazovanju odraslih u Srbiji u XIX veku / The Contribution of Dimitrije Matić to Adult Education in Serbia in the 19th Century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 01-06-2022) -
Live Online Education Efficiency Mediators From the Actor Network Theory Perspective
(Frontiers Media SA, 2022) -
Pandemija COVID-19 – kriza i(li) prilika za preispitivanje prakse podučavanja univerzitetskih nastavnika
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Upotreba filma kao obrazovnog medija u visokoškolskoj nastavi / Using Film as an Educational Medium in Higher Education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Prikaz knjige: Život u kriznim vremenima - andragoški pogledi
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2022) -
Jugoslovenska koncepcija delovanja u vanrednim situacijama i obrazovanje i učenje odraslih: lekcije iz prošlosti
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
The competence-based development of teachers in vocational education
(Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2022) -
Muzički sadržaji sa interneta: obrazovni aspekti u kontekstu slobodnog vremena / Music Content from the Internet: Educational Aspects in the Context of Leisure
(Akademija umetnosti u Novom Sadu, 2022) -
Nastava studenata sa invaliditetom tokom i nakon COVID-19 pandemije: izazovi i preporuke.
(Univerzitet u Banja Luci, Studentski parlament Univerziteta u Banja Luci, 2022) -
Starost je i mirno more i nemirna luka: instrument za ispitivanje uverenja o starosti, starima i obrazovanju starih / Old age is both a calm sea and a restless port: an instrument for examining beliefs about the old age, elderly and eldery education
(Zbornik Instituta za kriminološka i sociološka istraživanja, 2022) -
Izazovi roditelja u vezi sa obrazovanjem svoje dece u vreme krize izazvane pandemijom COVID-19 / Challenges parents face in educating their children during crisis caused by COVID-19 pandemic
(Univerzitet u Banja Luci, Studentski parlament Univerziteta u Banja Luci, 2022) -
Strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika u periodu nesigurnosti i krize
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Tehnologije sopstva u obrazovanju odraslih / Technologies of the Self in Adult Education
(Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, 2021) -
Poverty: A central barrier to the implementation of the UN Sustainable Development Goals
(Elsevier Ltd, 2021) -
Obrazovanje za životnu sredinu i obrazovanje za održivi razvoj - konceptualna rešenja i dileme / Èkologičeskoe obrazovanie i obrazovanie dlâ ustojčivogo razvitiâ - konceptual'nye rešeniâ i dilemmy
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2021) -
Functional illiteracy and developmental dyslexia: looking for common roots. A systematic review
(Springernature, London, 2021) -
A framework for the implementation of the Sustainable Development Goals in university programmes
(Elsevier Sci Ltd, Oxford, 2021)