Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 143
Društvene promene i neformalno obrazovanje žena u Srbiji i Hrvatskoj devedesetih godina XX veka / Social changes and informal education of women in Serbia and Croatia in the 90'
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
U članku se analiziraju socijalne, političke i ekonomske promene koje su se dogodile u Srbiji i Hrvatskoj krajem XX veka, a posebnim naglaskom na društveni položaj i promenu uloge žene u ovim procesima. Neformalno obrazovanje ...
Novi pogled na istraživanje - izrada naučnog rada kao proces transformativnog učenja / Academic paper from the a different view on the research process: Writing perspective of transformative learning theory
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
Ovaj rad je pokušaj ulaska u neznanje. Nastajao je kroz dijaloški proces dve autorke: naučnice sa dugogodišnjim iskustvom i studentkinje doktorantkinje. Analizirale smo istraživački proces kroz prizmu koncepcije transformativnog ...
Andragoški aspekti preduzetništva
(Obrazovanje odraslih, 2016)
This paper deals with research of aspects of enterpreneurship in adult education at the level of analysis of theoretical statements, documents of educational policy and examples of good practice. The structure of the paper ...
Posvećenost nastavnika profesiji i školi u kojoj su zaposleni / Predannost' učitelej professii i škole, v kotoroj rabotajut
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
U radu su prikazani nalazi istraživanja o posvećenosti nastavnika sopstvenoj profesiji i organizaciji/školi u kojoj su zaposleni. Posvećenost je određena kao povezanost nastavnika sa sopstvenom profesijom i ustanovom u ...
Ugled vaspitno-obrazovnih profesija / Reputation of educational-pedagogical professions
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011)
Namera ovog rada je da ispita, kritički sagleda i interpretira odgovore ispitanika na jedno važno i složeno pitanje - šta misle o ugledu vaspitno-obrazovnih profesija. Dakle, cilj je bio da se utvrdi ugled vaspitno-obrazovnih ...
Tourism development in Serbia: On the way to sustainability and European integration
(Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije, Beograd, 2013)
The aim of the paper is to contribute to improvement of tourism policy and practice in Serbia towards defining and implementing sustainability principles and meeting European integration requirements. It encompasses short ...
Andragoški kadrovi u kazneno-popravnim zavodima - između potreba i realnosti / Andragogical staff in prison and correctional facilities: Between needs and reality
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
Imajući u vidu specifičnu prirodu obrazovanja, osposobljavanja i obuke zatvorenika tokom izvršenja zatvorske kazne i ambivalentan odnos struke i nauke prema toj vrsti tretmana, u radu smo, na osnovu analize podataka Uprave ...
Univerzitetski nastavnici u tranziciji ka održivom razvoju - jedan koncept i brojna pitanja / University lecturers in transition towards sustainable development: A concept and numerous questions
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2016)
Ideje o odgovornosti univerzitetskog obrazovanja i nastavnika u tranziciji društva ka održivosti kao idealu utkanom u okvir za budućnost 'posle 2015' služe i kao vodilje u koncipiranju strategija za integrisanje održivosti ...
Teorije učenja i odnosi moći u obrazovanju odraslih / Learning theories and power relations in adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Teorije učenja predstavljaju priznato znanje i time diskurse kroz koje se odnosi moći reprodukuju i održavaju u obrazovnim aktivnostima. One u sebi nose i sadrže odgovore na pitanja 'šta je znanje' i 'ko ga poseduje', kroz ...
Andragoško znanje - stožer profesionalizacije područja obrazovanja odraslih / Andragogical knowledge: A key to professionalization of the field of adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se raspravlja o međusobnom odnosu formalnog profesionalnog obrazovanja i procesa profesionalizacije područja obrazovanja odraslih kroz pokušaje davanja odgovora na nekoliko istraživačkih pitanja: šta je profesionalizacija ...