Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 294
-
Nastava studenata sa invaliditetom tokom i nakon COVID-19 pandemije: izazovi i preporuke.
(Univerzitet u Banja Luci, Studentski parlament Univerziteta u Banja Luci, 2022) -
Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Prikaz knjige: Život u kriznim vremenima - andragoški pogledi
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2022) -
Mejkers pokret kao zajednice koje uče tokom pandemije kovid-19 u kontekstu visokog obrazovanja / The Maker Movement as Learning Communities during the Covid-19 Pandemic in the Context of Higher Education
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Doprinos Dimitrija Matića obrazovanju odraslih u Srbiji u XIX veku / The Contribution of Dimitrije Matić to Adult Education in Serbia in the 19th Century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
The competence-based development of teachers in vocational education
(Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2022) -
Vreme za sebe - Usklađivanje onlajn studiranja i slobodnog vremena / Owning One’s Time — Balancing Online Learning and Leisure
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2022) -
Mogućnosti obrazovanja za prevazilaženje straha od nezaposlenosti u kontekstu krize izazvane kovidom / Th e Capacities of Education in Overcoming the Fear of Unemployment in the Context of the Covid Crisis
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2022) -
Šta obrazovanje jeste, a šta može da bude? Kriza kao prilika za promišljanje obrazovanja
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
The problems of teacher’s professional development in ICT context: An andragogical view
(Institute for Educational Research, Belgrade, Serbia, Faculty of Philology, Peoples` Friendship University of Russia (RUDN University), Moscow, Russia, Faculty of Teacher Education, University of Belgrade, Belgrade, Serbia, 2021) -
A framework for the implementation of the Sustainable Development Goals in university programmes
(Elsevier Sci Ltd, Oxford, 2021) -
Tehnologije sopstva u obrazovanju odraslih / Technologies of the Self in Adult Education
(Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, 2021) -
Direktna i onlajn nastava kroz sličnosti i različitosti - perspektiva studenata
(Filozofski fakultet Univerziteta, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2021) -
Towards a common future: revising the evolution of university-based sustainability research literature
(Taylor & Francis Inc, Philadelphia, 2021) -
University teaching staff and sustainable development: an assessment of competences
(Springer Japan Kk, Tokyo, 2021) -
Functional illiteracy and developmental dyslexia: looking for common roots. A systematic review
(Springernature, London, 2021) -
Obrazovanje za životnu sredinu i obrazovanje za održivi razvoj - konceptualna rešenja i dileme / Èkologičeskoe obrazovanie i obrazovanie dlâ ustojčivogo razvitiâ - konceptual'nye rešeniâ i dilemmy
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2021) -
Poverty: A central barrier to the implementation of the UN Sustainable Development Goals
(Elsevier Ltd, 2021) -
Informisana saglasnost kao etičko pitanje onlajn-istraživanja - perspektiva ispitanika
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2021) -
Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021)