Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 291
-
The Current State and Perspectives of the Functional Basic Education of Adults in Serbia
(Institute for Educational Research, 2023) -
ChatGPT and Academic Writing in Higher Education
(Institute for Educational Research, 2023) -
Human Resource Development – the Intersection of Disciplines?
(Faculty of Humanities and Social Sciences in Tuzla (Bosnia and Herzegovina), 2023) -
The Role of Adult Learning and Education in (Post-)Covid Times
(Firenze: Firenze University Press, 2023) -
Izazovi roditelja u vezi sa obrazovanjem svoje dece u vreme krize izazvane pandemijom COVID-19 / Challenges parents face in educating their children during crisis caused by COVID-19 pandemic
(Univerzitet u Banja Luci, Studentski parlament Univerziteta u Banja Luci, 2022) -
Obrazovanje starih i bezbednost na Internetu / Elderly Education and Safety on the Internet
(Gerontološko društvo Srbije, 2022) -
Strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika u periodu nesigurnosti i krize
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Jugoslovenska koncepcija delovanja u vanrednim situacijama i obrazovanje i učenje odraslih: lekcije iz prošlosti
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Muzički sadržaji sa interneta: obrazovni aspekti u kontekstu slobodnog vremena / Music Content from the Internet: Educational Aspects in the Context of Leisure
(Akademija umetnosti u Novom Sadu, 2022) -
Doprinos Dimitrija Matića obrazovanju odraslih u Srbiji u XIX veku / The Contribution of Dimitrije Matić to Adult Education in Serbia in the 19th Century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Mejkers pokret kao zajednice koje uče tokom pandemije kovid-19 u kontekstu visokog obrazovanja / The Maker Movement as Learning Communities during the Covid-19 Pandemic in the Context of Higher Education
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Obrazovna ponuda univerziteta za trece doba / Educational Offer of the Universities for the Third Age
(Gerontološko društvo Srbije, 2022) -
Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Međugeneracijsko pozorište zajednice kao osnova za učenje vizuelnim metodama / Intergenerational community theatre as a basis for learning through visual methods
(Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, 2022) -
The competence-based development of teachers in vocational education
(Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2022) -
Nastava studenata sa invaliditetom tokom i nakon COVID-19 pandemije: izazovi i preporuke.
(Univerzitet u Banja Luci, Studentski parlament Univerziteta u Banja Luci, 2022) -
Starost je i mirno more i nemirna luka: instrument za ispitivanje uverenja o starosti, starima i obrazovanju starih / Old age is both a calm sea and a restless port: an instrument for examining beliefs about the old age, elderly and eldery education
(Zbornik Instituta za kriminološka i sociološka istraživanja, 2022) -
Mogućnosti obrazovanja za prevazilaženje straha od nezaposlenosti u kontekstu krize izazvane kovidom / Th e Capacities of Education in Overcoming the Fear of Unemployment in the Context of the Covid Crisis
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2022) -
Šta obrazovanje jeste, a šta može da bude? Kriza kao prilika za promišljanje obrazovanja
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Vreme za sebe - Usklađivanje onlajn studiranja i slobodnog vremena / Owning One’s Time — Balancing Online Learning and Leisure
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2022)