Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju: Recent submissions
Приказ резултата 41-60 од 291
-
Muzički sadržaji sa interneta: obrazovni aspekti u kontekstu slobodnog vremena / Music Content from the Internet: Educational Aspects in the Context of Leisure
(Akademija umetnosti u Novom Sadu, 2022) -
Međugeneracijsko pozorište zajednice kao osnova za učenje vizuelnim metodama / Intergenerational community theatre as a basis for learning through visual methods
(Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, 2022) -
Mogućnosti obrazovanja za prevazilaženje straha od nezaposlenosti u kontekstu krize izazvane kovidom / Th e Capacities of Education in Overcoming the Fear of Unemployment in the Context of the Covid Crisis
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2022) -
The competence-based development of teachers in vocational education
(Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2022) -
Vreme za sebe - Usklađivanje onlajn studiranja i slobodnog vremena / Owning One’s Time — Balancing Online Learning and Leisure
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2022) -
Šta obrazovanje jeste, a šta može da bude? Kriza kao prilika za promišljanje obrazovanja
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Face and word composite effects are similarly affected by priming of local and global processing
(Springer Science and Business Media LLC, 07-2021) -
Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2021) -
Destruktivan pohod celoživotnog učenja / Destructive March of Lifelong Learning
(JU bosanski kulturni centar Kantona Sarajevo, OJ bosanski kulturni centar Sarajevo, 2021) -
Curriculum globALE. Competency framework for adult educators
(UNESCO Institute for Lifelong Learning (UIL), DVV International (the Institute for International Cooperation of the Deutscher Volkshochschul-Verband e.V. [DVV], the German Adult Education Association, the German Institute for Adult Education – Leibniz Centre for Lifelong Learning (DIE), International Council for Adult Education (ICAE), 2021) -
Tehnologije sopstva u obrazovanju odraslih / Technologies of the Self in Adult Education
(Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, 2021) -
Informisana saglasnost kao etičko pitanje onlajn-istraživanja - perspektiva ispitanika
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2021) -
Poverty: A central barrier to the implementation of the UN Sustainable Development Goals
(Elsevier Ltd, 2021) -
Functional illiteracy and developmental dyslexia: looking for common roots. A systematic review
(Springernature, London, 2021) -
Obrazovanje za životnu sredinu i obrazovanje za održivi razvoj - konceptualna rešenja i dileme / Èkologičeskoe obrazovanie i obrazovanie dlâ ustojčivogo razvitiâ - konceptual'nye rešeniâ i dilemmy
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2021) -
Direktna i onlajn nastava kroz sličnosti i različitosti - perspektiva studenata
(Filozofski fakultet Univerziteta, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2021) -
A framework for the implementation of the Sustainable Development Goals in university programmes
(Elsevier Sci Ltd, Oxford, 2021) -
Towards a common future: revising the evolution of university-based sustainability research literature
(Taylor & Francis Inc, Philadelphia, 2021) -
University teaching staff and sustainable development: an assessment of competences
(Springer Japan Kk, Tokyo, 2021)