Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju: Recent submissions
Приказ резултата 61-80 од 294
-
Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Digitalna pismenost - potencijalni odgovor na izazove kriza
(Beograd: Filozofski fakultet, Univerzitet u Beograd., 2021) -
Život u kriznim vremenima - andragoški pogledi
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Službeni glasnik Beograd, 2021) -
Destruktivan pohod celoživotnog učenja / Destructive March of Lifelong Learning
(JU bosanski kulturni centar Kantona Sarajevo, OJ bosanski kulturni centar Sarajevo, 2021) -
Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2021) -
Karijerno vođenje i savetovanje u uslovima pojačanih potreba i smanjenih mogućnosti / Career guidance and counseling in conditions of increased needs and reduced opportunities
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021) -
Strategije razvoja ljudskih resursa u periodu nesigurnosti i krize
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Beograd, 2021) -
Interaction of quantitative and qualitative methodology in mixed methods research: integration and/or combination
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2021) -
Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi / Adult education and COVID -19 - Unesco and global trends
(Филозофског факултета универзитета у Београду, 2021) -
Утопија и образовање наде у време кризе / Utopia and education of hope in the time of crisis
(Универзитет у Београду – Филозофски факултет, 2021) -
Онлајн образовање одраслих: када алтернатива постане нужност
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2021) -
Curriculum globALE. Competency framework for adult educators
(UNESCO Institute for Lifelong Learning (UIL), DVV International (the Institute for International Cooperation of the Deutscher Volkshochschul-Verband e.V. [DVV], the German Adult Education Association, the German Institute for Adult Education – Leibniz Centre for Lifelong Learning (DIE), International Council for Adult Education (ICAE), 2021) -
Teachers Learning During Covid-19 Pandemic: Higher Education Perspective from Ghana, India and Serbia
(Institut za pedagogiju i andragogiju Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2021) -
Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije, 2021) -
Financing adult learning and education. The way forward - what works, how and why?
(DVV International, International Council for Adult Education, 2021) -
Brendiranje škola stranog jezika kao organizatora neformalnog obrazovanja odraslih / Branding Foreign Language Schools as Organizations of Non-formal Adult Education
(JU bosanski kulturni centar Kantona Sarajevo, OJ bosanski kulturni centar Sarajevo, 2021) -
Образовање и учење одраслих у легислативи као оквиру за деловање у ванредним ситуацијама / Adult education and learning in legislation as a framework for action in emergency situations
(Филозофски факултет Универзитета у Београду, 2021) -
Face and word composite effects are similarly affected by priming of local and global processing
(Springer Science and Business Media LLC, 2021) -
Reflections on the learning objectives for sustainable development in the higher education curricula - three cases from the University of Belgrade
(Emerald Group Publishing Ltd, Bingley, 2020)