Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 12
Inkluzivno obrazovanje kao okvir za promene u radu nastavnika / Inclusive education as a framework for changes in teachers' work
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2018)
Istraživanje je sprovedeno radi utvrđivanja načina provođenja slobodnog vremena dece, učestalosti boravka dece u prirodi, kao i stavova dece prema aktivnostima u prirodi i višednevnom boravku u prirodi u formi kampovanja. ...
Konceptualizacija i istraživanje profesionalnog razvoja nastavnika / Conceptualisation and research of teachers' professional development
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2019)
Profesionalni razvoj nastavnika predstavlja sve zastupljeniju temu u savremenoj literaturi o obrazovanju. U ovom radu predstavili smo moguću teorijsku konceptualizaciju profesionalnog razvoja nastavnika, njegove karakteristike ...
Kvalitet problemski orijentisane nastave i postignuće učenika / The quality of problem-oriented teaching and student achievement
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2018)
U radu se analiziraju mogućnosti i načini primene problemski orijentisane nastave u školskoj praksi. Cilj istraživanja bio je da se prošire dosadašnja saznanja o zastupljenosti, kvalitetu primene i o karakteristikama ...
Predrag Živković: Profesionalni identitet nastavnika i samoprocena kvaliteta rada, Filozofski fakultet Kosovska Mitrovica, Kairos, Jagodina, 2012 / Professional identity and self-assessment teacher quality of work
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2013)
Različiti pristupi u osmišljavanju koncepcije saznavanja u nastavi matematike / Different approaches in creating concepts of cognition in teaching mathematics
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011)
U radu se razmatraju različiti pristupi u osmišljavanju koncepcije saznavanja u nastavi matematike zastupljeni u teoriji razvijajuće nastave i u nekim drugim savremenim teorijskim orijentacijama. U okviru teorije razvijajuće ...
Mišljenje nastavnika o funkcionalnosti opisnog ocenjivanja / Attitudes of teachers on function of the descriptive marking
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2014)
U sistemu obrazovanja i vaspitanja u Srbiji opisno ocenjivanje se primenjuje od školske 2003/2004. godine, što je dovoljno dug period da se preispitaju efekti pomenutog sistema. Cilj ovog rada je da se utvrdi mišljenje ...
Kontekstualni činioci postignuća učenika u oblasti matematike / Contextual factors of the students' achievements in the area of mathematics
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2012)
U radu se razmatraju ključni nalazi studije TIMSS 2007 u oblasti ispitivanja postignuća učenika 8. razreda iz matematike, kao i na koji način su ova postignuća pod uticajem određenih karakteristika različitih konteksta u ...
Školski uzrast kao prediktor kvaliteta grupnog donošenja odluka učenika - perspektiva nastavnika
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2021)
U pedagoškim i didaktičkim modelima rada obrazovnih ustanova progresivne orijentacije kao značajne oblike organizacije nastave afirmisani su oni koji podržavaju socijalne interakcije. Interakcija između učenika tokom rada ...
Kriterijumi za procenu usklađenosti TIMSS zadataka iz oblasti prirodnih nauka sa programima i obrazovnim standardima za nastavu prirode i društva / Criteria for estimation of the compatibility of TIMSS natural sciences tasks with the syllabi and educational standards for teaching natural and social sciences
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2018)
U okviru TIMSS studije analiza usklađenosti zadataka i nastavnih programa zemalja učesnica predstavlja jedan od postupaka kojim se obezbeđuje uporedivost rezultata. Budući da kriterijumi za utvrđivanje ove usklađenosti ...
Prevencija antisocijalnog ponašanja učenika iz perspektive nastavnika
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2021)
Prevencija antisocijalnog ponašanja učenika danas predstavlja značajan segment rada škole. Nastavnici, kao nosioci svih školskih aktivnosti, imaju veoma značajnu ulogu u preventivnom delovanju škole. Njihova mišljenje i ...