Приказ основних података о документу

Perspektive univerzitetskih nastavnika o kvalitetu nastave na daljinu u vanrednoj situaciji – situacija u Srbiji tokom pandemije kovida 19

dc.contributorDespotović, Miomir
dc.contributorPopović, Katarina
dc.creatorStančić, Milan
dc.creatorSenić Ružić, Mirjana
dc.date.accessioned2022-01-27T16:28:22Z
dc.date.available2022-01-27T16:28:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0354–5415
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3432
dc.description.abstractThe study deals with the quality of emergency remote teaching (ERT) during the COVID-19 pandemic in higher education in Serbia. We aimed to explore how university teachers assess the quality of ERT and whether their assessments are related to their previous online teaching experiences and their beliefs on the potentials of online teaching. The survey included 443 teachers from the University of Belgrade. The findings show that the teachers were not satisfied with the quality of ERT in terms of the interaction with students, students’ motivation, and the quality of their engagement during classes. Teachers who had prior experience in online teaching and more positive beliefs regarding the potentials of online teaching/learning, used a greater variety of online tools, teaching methods, and activities during ERT and, in turn, were more satisfied with the quality of online teaching. Therefore, attention should be paid to expanding teachers’ knowledge and awareness of the potentials of online teaching/learning as the ERT did not allow for its full potential to be realized.sr
dc.description.abstractOva studija se bavi kvalitetom nastave na daljinu u vanrednoj situaciji u sferi višeg i visokog obrazovanja u Srbiji tokom pandemije kovida 19. Namera nam je da ispitamo kako univerzitetski nastavnici procenjuju kvalitet nastave na daljinu u vanrednoj situaciji i da li je njihova procena povezana s njihovim prethodnim iskustvima u onlajn nastavi i uverenjima o potencijalima onlajn nastave. U ispitivanju su učestvovala 443 nastavnika sa Univerziteta u Beogradu. Utvrdili smo da nastavnici nisu bili zadovoljni kvalitetom nastave na daljinu u vanrednoj situaciji u pogledu interakcije sa studentima, motivacije studenata i kvaliteta njihovog angažovanja tokom nastave. Nastavnici koji su imali prethodno iskustvo u onlajn nastavi i pozitivnija uverenja o potencijalima onlajn nastave/učenja primenili su raznovrsnije onlajn alatke, metode podučavanja i aktivnosti prilikom nastave na daljinu u vanrednoj situaciji. Samim tim, oni su bili zadovoljniji kvalitetom onlajn nastave. Dakle, treba obratiti naročitu pažnju na unapređivanje znanja nastavnika i njihove svesti o potencijalima onlajn nastave/učenja, budući da nastava na daljinu u vanrednoj situaciji nije ostvarila svoj puni potencijal.sr
dc.language.isoensr
dc.publisherInstitut za pedagogiju i andragogiju Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultetsr
dc.relationEuropean Commission under Erasmus+ StudES project (“Effective teaching for student engagement & success in digital learning environment”), Grant No. 2020–1-RS01-KA226- HE-094538sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceAndragoške studijesr
dc.subjectemergency remote teachingsr
dc.subjectonline teachingsr
dc.subjecthigher educationsr
dc.subjectCOVID-19 pandemicsr
dc.subjectuniversity teacherssr
dc.subjectnastava na daljinu u vanrednoj situacijisr
dc.subjectonlajn nastavasr
dc.subjectviše i visoko obrazovanjesr
dc.subjectpandemija kovida 19sr
dc.subjectuniverzitetski nastavnicisr
dc.titleUniversity Teachers’ Perspectives on the Quality of Emergency Remote Teaching — the Case of Serbia During the COVID-19 Pan demicsr
dc.titlePerspektive univerzitetskih nastavnika o kvalitetu nastave na daljinu u vanrednoj situaciji – situacija u Srbiji tokom pandemije kovida 19sr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.issue2
dc.citation.rankM24
dc.identifier.doi10.5937/AndStud2102045S
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/7741/bitstream_7741.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу