REFF - Репозиторијум Филозофског факултета
Универзитет у Београду - Филозофски факултет
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • Преглед записа
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pobeći sa Petrom: konture participacije na mapi jednog događaja

Thumbnail
2020
Full text (2.066Mb)
Аутори
Mitranić, Nevena
Остала ауторства
Radulović, Lidija
Milin, Vladeta
Ljujić, Bojan
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
U ovom radu nastojimo da izmestimo pitanje participacije iz ustaljenih okvira tumačenja i podstaknemo nove mogućnosti razumevanja vaspitno-obrazovne prakse i kultivisanja učešća različitih aktera u njoj. Isprovocirana konkretnim događajem iz istraživanja sprovedenog u vrtićkoj grupi, autorka rada poziva se na filozofske ideje Žila Deleza i Feliksa Gatarija kako bi osvetlila različitost načina na koje dete učestvuje i višeslojnost uslova kojima se oblikuje život i rad vrtićke grupe, te kako bi postavila pitanje nad aktuelnim praksama kojima se učešće deteta podržava. Mapirajući događaj – odnosno, skicirajući molarne, molekularne i linije bega kao različite prirode i pravce kretanja višestrukih sila koje događaj oblikuju, autorka rada sugeriše mogućnost razumevanja participacije kao eksperimentalne, afektivne, kontekstualne i relacione prakse, koja zahteva kritički i kreativan anganžman teoretičara i praktičara jednako, i u čijem ostvarenju uloga pedagoga može biti od ključnog značaja.
Кључне речи:
participacija, Žil Delez, linije bega, društvo kontrole
Извор:
Participacija u obrazovanju: Pedagoški (p)ogledi, 2020, 234-243
Издавач:
  • Institut za pedagogiju i andragogiju
  • Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
  • Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji

ISSN: 978-86-80712-34-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3437
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3437
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Институција/група
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CHAP
AU  - Mitranić, Nevena
PY  - 2020
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3437
AB  - U ovom radu nastojimo da izmestimo pitanje participacije iz ustaljenih okvira tumačenja i podstaknemo nove mogućnosti razumevanja vaspitno-obrazovne prakse i kultivisanja učešća različitih aktera u njoj. Isprovocirana konkretnim događajem iz istraživanja sprovedenog u vrtićkoj grupi, autorka rada poziva se na filozofske ideje Žila Deleza i Feliksa Gatarija kako bi osvetlila različitost načina na koje dete učestvuje i višeslojnost uslova kojima se oblikuje život i rad vrtićke grupe, te kako bi postavila pitanje nad aktuelnim praksama kojima se učešće deteta podržava. Mapirajući događaj – odnosno, skicirajući molarne, molekularne i linije bega kao različite prirode i pravce kretanja višestrukih sila koje događaj oblikuju, autorka rada sugeriše mogućnost razumevanja participacije kao eksperimentalne, afektivne, kontekstualne i relacione prakse, koja zahteva kritički i kreativan anganžman teoretičara i praktičara jednako, i u čijem ostvarenju uloga pedagoga može biti od ključnog značaja.
PB  - Institut za pedagogiju i andragogiju
PB  - Pedagoško društvo Srbije
T2  - Participacija u obrazovanju: Pedagoški (p)ogledi
T1  - Pobeći sa Petrom: konture participacije na mapi jednog događaja
EP  - 243
SP  - 234
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3437
ER  - 
@inbook{
author = "Mitranić, Nevena",
year = "2020",
abstract = "U ovom radu nastojimo da izmestimo pitanje participacije iz ustaljenih okvira tumačenja i podstaknemo nove mogućnosti razumevanja vaspitno-obrazovne prakse i kultivisanja učešća različitih aktera u njoj. Isprovocirana konkretnim događajem iz istraživanja sprovedenog u vrtićkoj grupi, autorka rada poziva se na filozofske ideje Žila Deleza i Feliksa Gatarija kako bi osvetlila različitost načina na koje dete učestvuje i višeslojnost uslova kojima se oblikuje život i rad vrtićke grupe, te kako bi postavila pitanje nad aktuelnim praksama kojima se učešće deteta podržava. Mapirajući događaj – odnosno, skicirajući molarne, molekularne i linije bega kao različite prirode i pravce kretanja višestrukih sila koje događaj oblikuju, autorka rada sugeriše mogućnost razumevanja participacije kao eksperimentalne, afektivne, kontekstualne i relacione prakse, koja zahteva kritički i kreativan anganžman teoretičara i praktičara jednako, i u čijem ostvarenju uloga pedagoga može biti od ključnog značaja.",
publisher = "Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije",
journal = "Participacija u obrazovanju: Pedagoški (p)ogledi",
booktitle = "Pobeći sa Petrom: konture participacije na mapi jednog događaja",
pages = "243-234",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3437"
}
Mitranić, N.. (2020). Pobeći sa Petrom: konture participacije na mapi jednog događaja. in Participacija u obrazovanju: Pedagoški (p)ogledi
Institut za pedagogiju i andragogiju., 234-243.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3437
Mitranić N. Pobeći sa Petrom: konture participacije na mapi jednog događaja. in Participacija u obrazovanju: Pedagoški (p)ogledi. 2020;:234-243.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3437 .
Mitranić, Nevena, "Pobeći sa Petrom: konture participacije na mapi jednog događaja" in Participacija u obrazovanju: Pedagoški (p)ogledi (2020):234-243,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3437 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму REFF | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституције/групеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму REFF | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB