REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uvek crtamo: Vrtić "na daljinu" u vreme covid-19 krize iz dečje perspektive

Thumbnail
2021
Full text (335.2Kb)
Authors
Mitranić, Nevena
Contributors
Spasenovic, Vera
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Проглашење ванредне ситуације услед пандемије корона вируса довело је до „превођења” образовања на свим нивоима – па и пред школског васпитања и образовања у дигитално окружење. Наведени период корис- ти се као „одскочна даска” за интензивно разматрање потенцијала диги- тализованог образовања и питања како да вртић преведемо у дигитално окружење. Ипак, у научној и стручној литератури слабо су заступљени пре- гледи могућих начина рада са децом предшколског узраста у дигиталном окружењу и њихових предности и недостатака, при чему нарочито изостаје дечја перспектива. Овим радом желимо да истражимо дечју перспективу о вртићу „на даљину”. Истраживање је спроведено кроз консултовање са 13 деце, а по питањима активности које су реализоване посредством дигитал- них платформи у назначеном периоду, начинима на који су остваривани односи са вршњацима и васпитачем и о сугестијама које би деца дала за евентуалну трансформацију рада у дигиталном окружењу.
The declaration of an emergency situation due to the corona virus pandemic has led to the „translation” of education at all levels – even preschool education – into a digital environment. This period is used as a „stepping stone” for intensive consideration of the potential of digitalized education and the discussion how to translate kindergarten into a digital environment. However, in the scientific and professional literature, reviews of possible ways of working with preschool children in the digital environment and their advantages and disadvantages are poorly represented, with a children’s perspective particularly lacking. With this paper, we want to explore the children’s perspective on remote kindergarten. The research was conducted through consultation with 13 children, on the issues of activities that were realized through digital platforms in the specified period, the ways in which relationships with peers and kindergarten teachers were established and the suggestions th...at children would give for possible transformation of work in digital environment.

Keywords:
консултовање са децом / предшколско васпитање и образовање / образовање „на даљину” / ковид-19 / consulting with children / early childhood education / digital education
Source:
Obrazovanje u vreme kovid krize: Gde smo i kuda dalje, 2021, 83-100
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet
Funding / projects:
  • Čovek i društvo u vreme krize

ISBN: 978-86-6427-177-6

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3438
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3438
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CHAP
AU  - Mitranić, Nevena
PY  - 2021
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3438
AB  - Проглашење ванредне ситуације услед пандемије корона вируса
довело је до „превођења” образовања на свим нивоима – па и пред школског
васпитања и образовања у дигитално окружење. Наведени период корис-
ти се као „одскочна даска” за интензивно разматрање потенцијала диги-
тализованог образовања и питања како да вртић преведемо у дигитално
окружење. Ипак, у научној и стручној литератури слабо су заступљени пре-
гледи могућих начина рада са децом предшколског узраста у дигиталном
окружењу и њихових предности и недостатака, при чему нарочито изостаје
дечја перспектива. Овим радом желимо да истражимо дечју перспективу о
вртићу „на даљину”. Истраживање је спроведено кроз консултовање са 13
деце, а по питањима активности које су реализоване посредством дигитал-
них платформи у назначеном периоду, начинима на који су остваривани
односи са вршњацима и васпитачем и о сугестијама које би деца дала за
евентуалну трансформацију рада у дигиталном окружењу.
AB  - The declaration of an emergency situation due to the corona virus pandemic has led to the „translation” of education at all levels – even preschool education – into a digital environment. This period is used as a „stepping stone” for intensive consideration of the potential of digitalized education and the discussion how
to translate kindergarten into a digital environment. However, in the scientific and
professional literature, reviews of possible ways of working with preschool children
in the digital environment and their advantages and disadvantages are poorly represented, with a children’s perspective particularly lacking. With this paper, we want to
explore the children’s perspective on remote kindergarten. The research was conducted through consultation with 13 children, on the issues of activities that were realized
through digital platforms in the specified period, the ways in which relationships with
peers and kindergarten teachers were established and the suggestions that children
would give for possible transformation of work in digital environment.
PB  - Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet
T2  - Obrazovanje u vreme kovid krize: Gde smo i kuda dalje
T1  - Uvek crtamo: Vrtić "na daljinu" u vreme covid-19 krize iz dečje perspektive
EP  - 100
EP  - M45
SP  - 83
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3438
ER  - 
@inbook{
author = "Mitranić, Nevena",
year = "2021",
abstract = "Проглашење ванредне ситуације услед пандемије корона вируса
довело је до „превођења” образовања на свим нивоима – па и пред школског
васпитања и образовања у дигитално окружење. Наведени период корис-
ти се као „одскочна даска” за интензивно разматрање потенцијала диги-
тализованог образовања и питања како да вртић преведемо у дигитално
окружење. Ипак, у научној и стручној литератури слабо су заступљени пре-
гледи могућих начина рада са децом предшколског узраста у дигиталном
окружењу и њихових предности и недостатака, при чему нарочито изостаје
дечја перспектива. Овим радом желимо да истражимо дечју перспективу о
вртићу „на даљину”. Истраживање је спроведено кроз консултовање са 13
деце, а по питањима активности које су реализоване посредством дигитал-
них платформи у назначеном периоду, начинима на који су остваривани
односи са вршњацима и васпитачем и о сугестијама које би деца дала за
евентуалну трансформацију рада у дигиталном окружењу., The declaration of an emergency situation due to the corona virus pandemic has led to the „translation” of education at all levels – even preschool education – into a digital environment. This period is used as a „stepping stone” for intensive consideration of the potential of digitalized education and the discussion how
to translate kindergarten into a digital environment. However, in the scientific and
professional literature, reviews of possible ways of working with preschool children
in the digital environment and their advantages and disadvantages are poorly represented, with a children’s perspective particularly lacking. With this paper, we want to
explore the children’s perspective on remote kindergarten. The research was conducted through consultation with 13 children, on the issues of activities that were realized
through digital platforms in the specified period, the ways in which relationships with
peers and kindergarten teachers were established and the suggestions that children
would give for possible transformation of work in digital environment.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet",
journal = "Obrazovanje u vreme kovid krize: Gde smo i kuda dalje",
booktitle = "Uvek crtamo: Vrtić "na daljinu" u vreme covid-19 krize iz dečje perspektive",
pages = "100-M45-83",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3438"
}
Mitranić, N.. (2021). Uvek crtamo: Vrtić "na daljinu" u vreme covid-19 krize iz dečje perspektive. in Obrazovanje u vreme kovid krize: Gde smo i kuda dalje
Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet., 83-100.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3438
Mitranić N. Uvek crtamo: Vrtić "na daljinu" u vreme covid-19 krize iz dečje perspektive. in Obrazovanje u vreme kovid krize: Gde smo i kuda dalje. 2021;:83-100.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3438 .
Mitranić, Nevena, "Uvek crtamo: Vrtić "na daljinu" u vreme covid-19 krize iz dečje perspektive" in Obrazovanje u vreme kovid krize: Gde smo i kuda dalje (2021):83-100,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3438 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB