Приказ основних података о документу

dc.contributorSpasenovic, Vera
dc.creatorMitranić, Nevena
dc.date.accessioned2022-01-28T12:10:57Z
dc.date.available2022-01-28T12:10:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-6427-177-6
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3438
dc.description.abstractПроглашење ванредне ситуације услед пандемије корона вируса довело је до „превођења” образовања на свим нивоима – па и пред школског васпитања и образовања у дигитално окружење. Наведени период корис- ти се као „одскочна даска” за интензивно разматрање потенцијала диги- тализованог образовања и питања како да вртић преведемо у дигитално окружење. Ипак, у научној и стручној литератури слабо су заступљени пре- гледи могућих начина рада са децом предшколског узраста у дигиталном окружењу и њихових предности и недостатака, при чему нарочито изостаје дечја перспектива. Овим радом желимо да истражимо дечју перспективу о вртићу „на даљину”. Истраживање је спроведено кроз консултовање са 13 деце, а по питањима активности које су реализоване посредством дигитал- них платформи у назначеном периоду, начинима на који су остваривани односи са вршњацима и васпитачем и о сугестијама које би деца дала за евентуалну трансформацију рада у дигиталном окружењу.sr
dc.description.abstractThe declaration of an emergency situation due to the corona virus pandemic has led to the „translation” of education at all levels – even preschool education – into a digital environment. This period is used as a „stepping stone” for intensive consideration of the potential of digitalized education and the discussion how to translate kindergarten into a digital environment. However, in the scientific and professional literature, reviews of possible ways of working with preschool children in the digital environment and their advantages and disadvantages are poorly represented, with a children’s perspective particularly lacking. With this paper, we want to explore the children’s perspective on remote kindergarten. The research was conducted through consultation with 13 children, on the issues of activities that were realized through digital platforms in the specified period, the ways in which relationships with peers and kindergarten teachers were established and the suggestions that children would give for possible transformation of work in digital environment.
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultetsr
dc.relationČovek i društvo u vreme krizesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceObrazovanje u vreme kovid krize: Gde smo i kuda daljesr
dc.subjectконсултовање са децом
dc.subjectпредшколско васпитање и образовање
dc.subjectобразовање „на даљину”
dc.subjectковид-19
dc.subjectconsulting with children
dc.subjectearly childhood education
dc.subjectdigital education
dc.titleUvek crtamo: Vrtić "na daljinu" u vreme covid-19 krize iz dečje perspektivesr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage100
dc.citation.epageM45
dc.citation.spage83
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/7749/NM_COVID2021_Fulltext.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3438
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу