Приказ основних података о документу
Podsticanje participativnosti u programima za profesionalno usavršavanje pomoću informaciono komunikacionih tehnologija
dc.contributor | Radulović, Lidija | |
dc.contributor | Milin, Vladeta | |
dc.contributor | Ljujić, Bojan | |
dc.creator | Radović, Vera | |
dc.creator | Hebib, Emina | |
dc.creator | Ovesni, Kristinka | |
dc.date.accessioned | 2022-02-13T18:16:01Z | |
dc.date.available | 2022-02-13T18:16:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-80712-34-5 (IZPIA) | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3465 | |
dc.description.abstract | U radu se raspravlja o mogućnostima podsticanja participativnosti u programima za profesionalno usavršavanje nastavnika osnovnih škola sa teritorije Republike Srbije pomoću informaciono komunikacionih tehnologija. U kvalitativnom istraživanju učestvovalo je dvadeset četiri nastavnika osnovnih škola čiji su obrazovna pripremljenost za korišćenje i odnos prema primeni informaciono komunikacionih tehnologija u sopstvenom profesionalnom usavršavanju posmatrani kroz prizmu dva modela profesionalnog usavršavanja nastavnika – modela zasnovanog na tradicionalnom korišćenju informaciono komunikacionih tehnologija i modela „umreženog profesionalnog usavršavanja”. Nalazi pokazuju da postoje prepreke u korišćenju modela „umreženog profesionalnog usavršavanja”, uzrokovane materijalno/tehničkom opremljenošću, diskontinuiranim programima i nedostatkom vremena, ali i snažno ispoljena zainteresovanost kod nastavnika koji su adekvatno osposobljeni za aktivnu participaciju u tom modelu i koji poseduju neophodnu materijalno/tehničku opremu. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Beograd : Filozofski fakultet Univerziteta, Institut za pedagogiju i andragogiju : Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | „Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji” (br. 179060) MPNTR RS | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Participacija u obrazovanju - pedagoški (p)ogledi, zbornik radova sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga | sr |
dc.subject | profesionalno usavršavanje nastavnika | sr |
dc.subject | informaciono komunikacione tehnologije | sr |
dc.subject | umreženo profesionalno usavršavanje | sr |
dc.subject | participativnost | sr |
dc.title | Podsticanje participativnosti u programima za profesionalno usavršavanje pomoću informaciono komunikacionih tehnologija | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 129 | |
dc.citation.spage | 123 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/7859/bitstream_7859.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3465 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |