Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja
Аутори
Stojković, Jelena N.Остала ауторства
Pavlović Breneselović, DraganaSpasenović, Vera
Alibabić, Šefika
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Digitalne tehnologije su deo konteksta u kom deca odrastaju. Razmatranje pitanja
upotrebe digitalnih tehnologija u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu nije dovoljno
prisutno u dokumentima obrazovne politike naše zemlje. U radu ćemo se baviti analizom
starih i novih Osnova programa predškolskog vaspitanja Republike Srbije. Istraživačko
pitanje od kog polazimo tiče se promena koje donose nove Osnove programa. Naša analiza je
pokazala da nove Osnove programa donose značajne promene kada je u pitanju korišćenje
tehnologija. Promene se javljaju na nivou konceptualnog polazišta programa, sadržaja,
aktivnosti, isticanja važnosti građenja odnosa i kulture upotrebe tehnologija i drugo. Dobijeni
rezultati pokazali su da je važno podržati konkretizaciju ostvarenog pristupa upotrebi
tehnologija na nivou realnog programa.
Кључне речи:
digitalne tehnologije / kompetencije / osnove programa / predškolsko deteИзвор:
Obrazovna politika i praksa – u skladu ili u raskoraku?, 2019Издавач:
- Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
- Rad predstavlja rezultat rada na projektu Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji Instituta za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu (broj 179060, 2011-2018), koji finansira Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - CHAP AU - Stojković, Jelena N. PY - 2019 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3504 AB - Digitalne tehnologije su deo konteksta u kom deca odrastaju. Razmatranje pitanja upotrebe digitalnih tehnologija u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu nije dovoljno prisutno u dokumentima obrazovne politike naše zemlje. U radu ćemo se baviti analizom starih i novih Osnova programa predškolskog vaspitanja Republike Srbije. Istraživačko pitanje od kog polazimo tiče se promena koje donose nove Osnove programa. Naša analiza je pokazala da nove Osnove programa donose značajne promene kada je u pitanju korišćenje tehnologija. Promene se javljaju na nivou konceptualnog polazišta programa, sadržaja, aktivnosti, isticanja važnosti građenja odnosa i kulture upotrebe tehnologija i drugo. Dobijeni rezultati pokazali su da je važno podržati konkretizaciju ostvarenog pristupa upotrebi tehnologija na nivou realnog programa. PB - Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije T2 - Obrazovna politika i praksa – u skladu ili u raskoraku? T1 - Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3504 ER -
@inbook{ author = "Stojković, Jelena N.", year = "2019", abstract = "Digitalne tehnologije su deo konteksta u kom deca odrastaju. Razmatranje pitanja upotrebe digitalnih tehnologija u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu nije dovoljno prisutno u dokumentima obrazovne politike naše zemlje. U radu ćemo se baviti analizom starih i novih Osnova programa predškolskog vaspitanja Republike Srbije. Istraživačko pitanje od kog polazimo tiče se promena koje donose nove Osnove programa. Naša analiza je pokazala da nove Osnove programa donose značajne promene kada je u pitanju korišćenje tehnologija. Promene se javljaju na nivou konceptualnog polazišta programa, sadržaja, aktivnosti, isticanja važnosti građenja odnosa i kulture upotrebe tehnologija i drugo. Dobijeni rezultati pokazali su da je važno podržati konkretizaciju ostvarenog pristupa upotrebi tehnologija na nivou realnog programa.", publisher = "Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije", journal = "Obrazovna politika i praksa – u skladu ili u raskoraku?", booktitle = "Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3504" }
Stojković, J. N.. (2019). Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja. in Obrazovna politika i praksa – u skladu ili u raskoraku? Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3504
Stojković JN. Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja. in Obrazovna politika i praksa – u skladu ili u raskoraku?. 2019;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3504 .
Stojković, Jelena N., "Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja" in Obrazovna politika i praksa – u skladu ili u raskoraku? (2019), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3504 .