Приказ основних података о документу

dc.contributorRadulović, Lidija
dc.contributorMilin, Vladeta
dc.contributorLjujić, Bojan
dc.creatorSekulić, Jelena
dc.date.accessioned2022-03-21T13:26:54Z
dc.date.available2022-03-21T13:26:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-86-80712-34-5
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3542
dc.description.abstractStručno usavršavanje nastavnika nalazi se visoko na listi nacionalnih i međunarodnih prioriteta. Od nastavnika se očekuje da kontinuirano razvijaju svoja znanja i veštine, jer se smatra da inicijalno obrazovanje ne može da zadovolji sve njihove obrazovne potrebe tokom profesionalne karijere. U radu se razmatra da li se i na koji način ostvaruje participacija nastavnika u odlučivanju o pitanjima u vezi sa stručnim usavršavanjem u našoj zemlji. Važno je omogućiti učešće nastavnika u tom procesu, jer se na taj način stvara prostor za „glas” nastavnika o njihovim obrazovnim potrebama i prioritetima. Na početku ćemo pristupiti određenju pojma participacija, prikazivanjem jednog modela participacije. U skladu sa razumevanjem pojma participacija u nastavku rada se, na osnovu uvida u legislativu koja reguliše stručno usvaršavanje nastavnika, razmatra kako je predviđeno učešće nastavnika u procesu odlučivanja u tom domenu. Takođe, biće dat pregled rezultata istraživanja o percepcijama nastavnika o njihovom učešću. Dobijeni nalazi pokazuju da postoji potreba za razvojem podržavajućeg konteksta na nivou škole i sistema u celini u cilju uspostavljanja viših nivoa participacije nastavnikasr
dc.language.isosrsr
dc.publisherFilozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.relationModeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbijisr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceParticipacija u obrazovanju: pedagoški (p)ogledisr
dc.subjectnastavnicisr
dc.subjectstručno usavršavanjesr
dc.subjectproces odlučivanjasr
dc.subjectmodel participacijesr
dc.titleParticipacija nastavnika u procesu koncipiranja stručnog usavršavanja: mogućnosti i dometisr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage292
dc.citation.spage285
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8091/bitstream_8091.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3542
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу