REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pristupi u istraživanju politika obrazovanja odraslih

No Thumbnail
Authors
Miljković, Jovan
Grozdić, Vukašin B.
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Rad je usmeren na kritičku analizu metodoloških i problemskih pristupa u istraživanjima aktuelne politike obrazovanja odraslih, nastalih kao rezultat poslednjeg i još uvek aktuelnog projektnog ciklusa Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije. Najave resornog ministarstva o izmenama Zakona o naučno-istraživačkoj delatnosti, kao i formiranju nacionalnog Fonda za nauku, posebno aktuelizuju pitanja zaklјučaka i dostignuća naučnih projekata, kao i njihovog uticaja na praksu i teoriju. U radu se analiziraju radovi posvećeni istraživanju obrazovne politike odraslih, kroz metaanalizu primenjenih metoda, odabira tema i izvora u razvoju politike. Rezultati analize pokazuju da u istraživanjima dominira kvalitativni pristup, a metodološki dizajn se uglavnom oslanja na komparativnu i deskriptivnu metodu, analizu konteksta, sadržaja i kritičku analizu diskursa. Što se tiče tematskog odabira, većina autora se bavila aspektima međunarodne politike obrazovanja odra...slih, sa akcentom na relevantnim organizacijama, njihovim koncepcijama i odnosima.

Keywords:
istraživanja politike obrazovanja / naučni projekti / politika obrazovanja odraslih / pristupi istraživanju politika
Source:
Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku?, 2019, 96-102
Publisher:
  • Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu - Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije.
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3549
URI
file:///C:/Users/korisnik/AppData/Local/Temp/Zbornik_Obrazovna_politika_i_praksa_u_skladu_ili_raskoraku_2019-1(1).pdf
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3549
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
Institution/Community
Andragogija / Andragogy
TY  - CONF
AU  - Miljković, Jovan
AU  - Grozdić, Vukašin B.
PY  - 2019
UR  - file:///C:/Users/korisnik/AppData/Local/Temp/Zbornik_Obrazovna_politika_i_praksa_u_skladu_ili_raskoraku_2019-1(1).pdf
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3549
AB  - Rad je usmeren na kritičku analizu metodoloških i problemskih pristupa u
istraživanjima aktuelne politike obrazovanja odraslih, nastalih kao rezultat poslednjeg i još
uvek aktuelnog projektnog ciklusa Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
Republike Srbije. Najave resornog ministarstva o izmenama Zakona o naučno-istraživačkoj
delatnosti, kao i formiranju nacionalnog Fonda za nauku, posebno aktuelizuju pitanja
zaklјučaka i dostignuća naučnih projekata, kao i njihovog uticaja na praksu i teoriju. U radu se
analiziraju radovi posvećeni istraživanju obrazovne politike odraslih, kroz metaanalizu
primenjenih metoda, odabira tema i izvora u razvoju politike. Rezultati analize pokazuju da u
istraživanjima dominira kvalitativni pristup, a metodološki dizajn se uglavnom oslanja na
komparativnu i deskriptivnu metodu, analizu konteksta, sadržaja i kritičku analizu diskursa.
Što se tiče tematskog odabira, većina autora se bavila aspektima međunarodne politike
obrazovanja odraslih, sa akcentom na relevantnim organizacijama, njihovim koncepcijama i
odnosima.
PB  - Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu - Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije.
C3  - Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku?
T1  - Pristupi u istraživanju politika obrazovanja odraslih
EP  - 102
SP  - 96
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3549
ER  - 
@conference{
author = "Miljković, Jovan and Grozdić, Vukašin B.",
year = "2019",
abstract = "Rad je usmeren na kritičku analizu metodoloških i problemskih pristupa u
istraživanjima aktuelne politike obrazovanja odraslih, nastalih kao rezultat poslednjeg i još
uvek aktuelnog projektnog ciklusa Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
Republike Srbije. Najave resornog ministarstva o izmenama Zakona o naučno-istraživačkoj
delatnosti, kao i formiranju nacionalnog Fonda za nauku, posebno aktuelizuju pitanja
zaklјučaka i dostignuća naučnih projekata, kao i njihovog uticaja na praksu i teoriju. U radu se
analiziraju radovi posvećeni istraživanju obrazovne politike odraslih, kroz metaanalizu
primenjenih metoda, odabira tema i izvora u razvoju politike. Rezultati analize pokazuju da u
istraživanjima dominira kvalitativni pristup, a metodološki dizajn se uglavnom oslanja na
komparativnu i deskriptivnu metodu, analizu konteksta, sadržaja i kritičku analizu diskursa.
Što se tiče tematskog odabira, većina autora se bavila aspektima međunarodne politike
obrazovanja odraslih, sa akcentom na relevantnim organizacijama, njihovim koncepcijama i
odnosima.",
publisher = "Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu - Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije.",
journal = "Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku?",
title = "Pristupi u istraživanju politika obrazovanja odraslih",
pages = "102-96",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3549"
}
Miljković, J.,& Grozdić, V. B.. (2019). Pristupi u istraživanju politika obrazovanja odraslih. in Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku?
Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu - Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije.., 96-102.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3549
Miljković J, Grozdić VB. Pristupi u istraživanju politika obrazovanja odraslih. in Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku?. 2019;:96-102.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3549 .
Miljković, Jovan, Grozdić, Vukašin B., "Pristupi u istraživanju politika obrazovanja odraslih" in Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku? (2019):96-102,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3549 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB