Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije
2021
Аутори
Miljković, JovanGrozdić, Vukašin B.
Остала ауторства
Jeremić IvanaNikolić Nataša
Koruga Nikola
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Digitalni marketing je u svojim multiplim oblicima postao standard u mnogim delatnostima, a polako preu-
zima primat i u (visoko)obrazovnoj. Društvene mreže se svojim karakteristikama nameću kao jedan od naj-
češćih i najvidljivijih oblika digitalnog marketinga. U istraživanju, koje je koncipirano kao singularna studija
slučaja, pokušali smo pomoću anketiranja, a na osnovu prethodno sprovedenog akcionog istraživanja, da
utvrdimo značaj društvenih mreža za odabir visokoškolske institucije na osnovu percepcije brucoša. Rezultati
istraživanja ukazuju na značaj društvenih mreža kao dela digitalnog marketinga za donošenje odluke o izboru
budućeg fakulteta, a karakteristike ciljne grupe i društvenih mreža ukazuju na sve veći potencijal tog oblika
digitalnog marketinga
Кључне речи:
marketing u obrazovanju odraslih / digitalni marketing / društvene mreže / visokoškolske institucijeИзвор:
Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju [Elektronski izvor] : zbornik radova / Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga, 15. maj 2021, 2021, 227-231Издавач:
- Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije
URI
http://147.91.75.9/manage/shares/Quality_of_education/Susreti_pedagoga%20_IPA.pdfhttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3550
Институција/група
Andragogija / AndragogyTY - CONF AU - Miljković, Jovan AU - Grozdić, Vukašin B. PY - 2021 UR - http://147.91.75.9/manage/shares/Quality_of_education/Susreti_pedagoga%20_IPA.pdf UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3550 AB - Digitalni marketing je u svojim multiplim oblicima postao standard u mnogim delatnostima, a polako preu- zima primat i u (visoko)obrazovnoj. Društvene mreže se svojim karakteristikama nameću kao jedan od naj- češćih i najvidljivijih oblika digitalnog marketinga. U istraživanju, koje je koncipirano kao singularna studija slučaja, pokušali smo pomoću anketiranja, a na osnovu prethodno sprovedenog akcionog istraživanja, da utvrdimo značaj društvenih mreža za odabir visokoškolske institucije na osnovu percepcije brucoša. Rezultati istraživanja ukazuju na značaj društvenih mreža kao dela digitalnog marketinga za donošenje odluke o izboru budućeg fakulteta, a karakteristike ciljne grupe i društvenih mreža ukazuju na sve veći potencijal tog oblika digitalnog marketinga PB - Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije C3 - Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju [Elektronski izvor] : zbornik radova / Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga, 15. maj 2021 T1 - Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije EP - 231 SP - 227 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3550 ER -
@conference{ editor = "Jeremić Ivana, Nikolić Nataša, Koruga Nikola", author = "Miljković, Jovan and Grozdić, Vukašin B.", year = "2021", abstract = "Digitalni marketing je u svojim multiplim oblicima postao standard u mnogim delatnostima, a polako preu- zima primat i u (visoko)obrazovnoj. Društvene mreže se svojim karakteristikama nameću kao jedan od naj- češćih i najvidljivijih oblika digitalnog marketinga. U istraživanju, koje je koncipirano kao singularna studija slučaja, pokušali smo pomoću anketiranja, a na osnovu prethodno sprovedenog akcionog istraživanja, da utvrdimo značaj društvenih mreža za odabir visokoškolske institucije na osnovu percepcije brucoša. Rezultati istraživanja ukazuju na značaj društvenih mreža kao dela digitalnog marketinga za donošenje odluke o izboru budućeg fakulteta, a karakteristike ciljne grupe i društvenih mreža ukazuju na sve veći potencijal tog oblika digitalnog marketinga", publisher = "Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije", journal = "Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju [Elektronski izvor] : zbornik radova / Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga, 15. maj 2021", title = "Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije", pages = "231-227", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3550" }
Jeremić Ivana, Nikolić Nataša, Koruga Nikola, Miljković, J.,& Grozdić, V. B.. (2021). Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije. in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju [Elektronski izvor] : zbornik radova / Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga, 15. maj 2021 Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije., 227-231. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3550
Jeremić Ivana, Nikolić Nataša, Koruga Nikola, Miljković J, Grozdić VB. Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije. in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju [Elektronski izvor] : zbornik radova / Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga, 15. maj 2021. 2021;:227-231. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3550 .
Jeremić Ivana, Nikolić Nataša, Koruga Nikola, Miljković, Jovan, Grozdić, Vukašin B., "Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije" in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju [Elektronski izvor] : zbornik radova / Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga, 15. maj 2021 (2021):227-231, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3550 .