Приказ основних података о документу

dc.contributorKrnjaja, Živka
dc.contributorSenić Ružić, Mirjana
dc.contributorMilošević, Zorica
dc.creatorMitranić, Nevena
dc.creatorKrnjaja, Živka
dc.date.accessioned2022-05-18T07:32:06Z
dc.date.available2022-05-18T07:32:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-86-80712-45-1
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3630
dc.description.abstractU radu se polazi od razumevanja krize kao odstupanja od uobičajenih i ustaljenih obrazaca kako društvenih odnosa i delovanja tako i ličnog postupanja i uverenja. Pitanje pedagoškog i trnasformativnog potencijala, postavljeno sa stanovišta pedagogije krize, je pitanje kako možemo kao učesnici zajednice pogođene krizom i kao stručnjaci za obrazovanje kritički sagledati sve što smo u obrazovanju radili kao osnov za emancipatorno delovanje i promenu prakse. U nastojanju da odgovorimo na to pitanje, u ovom radu smo analizirali dva ključna nalaza naših istraživanja u predškolskom vaspitanju i obrazovanju u vreme krize COVID-19: shvatanje deteta i shvatanje obrazovanja. Prevazilaženje identifikovanih slabosti vidimo u aktivnom profesionalnom učešću pedagoga u promeni vaspitno-obrazovne prakse: razvijanju kulture dečjeg vrtića ka zajednici učenja i razvijanju pristupa učenju zasnovanom na istraživačkom i stvaralačkom potencijalu.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherInstitut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceObrazovanje u vreme krize i kako daljesr
dc.subjectpredskolsko vaspitanje i obrazovanjesr
dc.subjectpedagogija krizesr
dc.subjectpedagog kao nosilac promenesr
dc.titlePredškolsko vaspitanje i obrazovanje u vreme krize COVID-19; od slabosti ka transformativnom potencijalusr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage41
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage35
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8314/NM_Susreti2022_Fulltext.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3630
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу