Приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању у доба кризе
Approaches of educational policy to preschool education in times of crisis
Апстракт
Необична убрзаност промене наше свак одневице са проглашењем глобалне пандемије од стране Светске здравствене организације
марта 2020. године суочила је читава друштва, а са њима и образовне системе, са низом специфичних изазова. Полазећи од сагледавања функције
предшколског васпитања и образовања као целовитог процеса бриге, неге
и васпитања и образовања и подршке развоју свих потенцијала и самоактуализације појединца и остваривања континуитета људске културе и
друштвеног прогреса, у раду се анализирају приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању за време кризе изазване пандемијом ковид-19 кроз донете мере носилаца образовне политике. Приступ у
истраживању се заснива на поставкама анализе наратива политике, у овом
раду образовне политике, у време кризе у односу на два кључна догађаја:
затварање и отварање предшколских установа.
The unusual speedup of the change of our everyday life with the proclamation of a global pandemic by the World Health Organization in March 2020
faced entire societies and the educational systems with several specific challenges.
Starting from the perception of the function of preschool education as a complete process of care, education and support and development of all potentials
and self-actualisation of the individual and achieving continuity of human culture and social progress, the paper analyses the approaches of educational policy
to preschool education during the crisis the COVID-19 pandemic through the
measures taken by education policymakers. The research is based on the policy
narratives analysis approach, in this paper on educational policy, in times of crisis
regarding two key events: closing and opening preschool institutions.
Кључне речи:
наративи политике / функције предшколског васпитања и образовања / пандемија ковид-19 / politicy narratives / functions of preschool education / pandemic COVID-19Извор:
Образовање у време ковид кризе Где смо и куда даље, 2021, 101-118Издавач:
- Филозофски факултет Универзитета у Београду
Финансирање / пројекти:
- Човек и друштво у време кризе који финансира Филозофски факултет Универзитета у Београду
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - CHAP AU - Miškeljin, Lidija PY - 2021 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3653 AB - Необична убрзаност промене наше свак одневице са проглашењем глобалне пандемије од стране Светске здравствене организације марта 2020. године суочила је читава друштва, а са њима и образовне системе, са низом специфичних изазова. Полазећи од сагледавања функције предшколског васпитања и образовања као целовитог процеса бриге, неге и васпитања и образовања и подршке развоју свих потенцијала и самоактуализације појединца и остваривања континуитета људске културе и друштвеног прогреса, у раду се анализирају приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању за време кризе изазване пандемијом ковид-19 кроз донете мере носилаца образовне политике. Приступ у истраживању се заснива на поставкама анализе наратива политике, у овом раду образовне политике, у време кризе у односу на два кључна догађаја: затварање и отварање предшколских установа. AB - The unusual speedup of the change of our everyday life with the proclamation of a global pandemic by the World Health Organization in March 2020 faced entire societies and the educational systems with several specific challenges. Starting from the perception of the function of preschool education as a complete process of care, education and support and development of all potentials and self-actualisation of the individual and achieving continuity of human culture and social progress, the paper analyses the approaches of educational policy to preschool education during the crisis the COVID-19 pandemic through the measures taken by education policymakers. The research is based on the policy narratives analysis approach, in this paper on educational policy, in times of crisis regarding two key events: closing and opening preschool institutions. PB - Филозофски факултет Универзитета у Београду T2 - Образовање у време ковид кризе Где смо и куда даље T1 - Приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању у доба кризе T1 - Approaches of educational policy to preschool education in times of crisis EP - 118 SP - 101 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3653 ER -
@inbook{ author = "Miškeljin, Lidija", year = "2021", abstract = "Необична убрзаност промене наше свак одневице са проглашењем глобалне пандемије од стране Светске здравствене организације марта 2020. године суочила је читава друштва, а са њима и образовне системе, са низом специфичних изазова. Полазећи од сагледавања функције предшколског васпитања и образовања као целовитог процеса бриге, неге и васпитања и образовања и подршке развоју свих потенцијала и самоактуализације појединца и остваривања континуитета људске културе и друштвеног прогреса, у раду се анализирају приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању за време кризе изазване пандемијом ковид-19 кроз донете мере носилаца образовне политике. Приступ у истраживању се заснива на поставкама анализе наратива политике, у овом раду образовне политике, у време кризе у односу на два кључна догађаја: затварање и отварање предшколских установа., The unusual speedup of the change of our everyday life with the proclamation of a global pandemic by the World Health Organization in March 2020 faced entire societies and the educational systems with several specific challenges. Starting from the perception of the function of preschool education as a complete process of care, education and support and development of all potentials and self-actualisation of the individual and achieving continuity of human culture and social progress, the paper analyses the approaches of educational policy to preschool education during the crisis the COVID-19 pandemic through the measures taken by education policymakers. The research is based on the policy narratives analysis approach, in this paper on educational policy, in times of crisis regarding two key events: closing and opening preschool institutions.", publisher = "Филозофски факултет Универзитета у Београду", journal = "Образовање у време ковид кризе Где смо и куда даље", booktitle = "Приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању у доба кризе, Approaches of educational policy to preschool education in times of crisis", pages = "118-101", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3653" }
Miškeljin, L.. (2021). Приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању у доба кризе. in Образовање у време ковид кризе Где смо и куда даље Филозофски факултет Универзитета у Београду., 101-118. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3653
Miškeljin L. Приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању у доба кризе. in Образовање у време ковид кризе Где смо и куда даље. 2021;:101-118. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3653 .
Miškeljin, Lidija, "Приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању у доба кризе" in Образовање у време ковид кризе Где смо и куда даље (2021):101-118, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3653 .