Приказ основних података о документу

Approaches of educational policy to preschool education in times of crisis

dc.contributorSpasenović, Vera
dc.creatorMiškeljin, Lidija
dc.date.accessioned2022-05-26T08:35:12Z
dc.date.available2022-05-26T08:35:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-6427-177-6
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3653
dc.description.abstractНеобична убрзаност промене наше свак одневице са проглашењем глобалне пандемије од стране Светске здравствене организације марта 2020. године суочила је читава друштва, а са њима и образовне системе, са низом специфичних изазова. Полазећи од сагледавања функције предшколског васпитања и образовања као целовитог процеса бриге, неге и васпитања и образовања и подршке развоју свих потенцијала и самоактуализације појединца и остваривања континуитета људске културе и друштвеног прогреса, у раду се анализирају приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању за време кризе изазване пандемијом ковид-19 кроз донете мере носилаца образовне политике. Приступ у истраживању се заснива на поставкама анализе наратива политике, у овом раду образовне политике, у време кризе у односу на два кључна догађаја: затварање и отварање предшколских установа.sr
dc.description.abstractThe unusual speedup of the change of our everyday life with the proclamation of a global pandemic by the World Health Organization in March 2020 faced entire societies and the educational systems with several specific challenges. Starting from the perception of the function of preschool education as a complete process of care, education and support and development of all potentials and self-actualisation of the individual and achieving continuity of human culture and social progress, the paper analyses the approaches of educational policy to preschool education during the crisis the COVID-19 pandemic through the measures taken by education policymakers. The research is based on the policy narratives analysis approach, in this paper on educational policy, in times of crisis regarding two key events: closing and opening preschool institutions.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherФилозофски факултет Универзитета у Београдуsr
dc.relationЧовек и друштво у време кризе који финансира Филозофски факултет Универзитета у Београдуsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceОбразовање у време ковид кризе Где смо и куда даљеsr
dc.subjectнаративи политикеsr
dc.subjectфункције предшколског васпитања и образовањаsr
dc.subjectпандемија ковид-19sr
dc.subjectpoliticy narrativessr
dc.subjectfunctions of preschool educationsr
dc.subjectpandemic COVID-19sr
dc.titleПриступи образовне политике предшколском васпитању и образовању у доба кризеsr
dc.titleApproaches of educational policy to preschool education in times of crisissr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage118
dc.citation.rankM45
dc.citation.spage101
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8487/bitstream_8487.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3653
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss48407817


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу