REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Од учења ка подучавању

No Thumbnail
Authors
Крњаја, Живка
Miškeljin, Lidija
Book (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Поседовање теоријског знања о васпитању и образовању, различитих теорија о васпитању и развоју и учењу деце, најчешће не значи да ћемо их моћи применити у пракси. Од разумевања, чак и слагања са одређеном концепцијом или теоријом до њене примене у пракси, дугачак је пут. Оно што је неопходно да бисмо ту теорију или концепцију применили јесу развијене вештине подучавања, односно практична примена стечених знања. Методе подучавања, постају тако средство којим се служимо у целовитом приступу детету. Дилеме у схватању подучавања и учења у предшколском периоду полазе од питања: колико промишљње о методама подучавања и учења, за васпитача, представља основу промишљања циља и начела постављених у васпитању и образовању предшколског детета. Намера аутора је, да понуде могућност стварања везе између различитих научних теорија учења и подучавања и имплицитних схватања о учењу и подучавању сваког васпитача. Преиспитивање усклађености те везе отвара простор васпитачу за даља истраживања своје ва...спитне праксе. Методе подучавања су сврсисходне за развој детета када су усклађене са начином на који дете учи. Истраживања васпитача су зато, усмерена на посматрање и праћење деце и сопствених поступака и схватања подучавања. Подучавање је способност васпитача да препозна, разуме и одговори на питања која покрећу децу да уче. Због тога смо, као циљ у овој књизи поставили уочавање комплексности елемената методичког приступа: схватања, расуђивања и практичног деловања.

Keywords:
Predškolsko vaspitanje / Metodika / Učenje / Predškolska deca / Pedagoška istraživanja
Source:
2006
Publisher:
  • Ж. Крњаја,Београд

Cobiss ID: 128674572

ISBN: 86-907577-1-6

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3665
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - BOOK
AU  - Крњаја, Живка
AU  - Miškeljin, Lidija
PY  - 2006
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3665
AB  - Поседовање теоријског знања о васпитању и образовању, различитих теорија о васпитању и развоју и учењу деце, најчешће не значи да ћемо их моћи применити у пракси. Од разумевања, чак и слагања са одређеном концепцијом или теоријом до њене примене у пракси, дугачак је пут. Оно што је неопходно да бисмо ту теорију или концепцију применили јесу развијене вештине подучавања, односно практична примена стечених знања. Методе подучавања, постају тако средство којим се служимо у целовитом приступу детету.
Дилеме у схватању подучавања и учења у предшколском периоду полазе од питања: колико промишљње о методама подучавања и учења, за васпитача, представља основу промишљања циља и начела постављених у васпитању и образовању предшколског детета.
Намера аутора је, да понуде могућност стварања везе између различитих научних теорија учења и подучавања и имплицитних схватања о учењу и подучавању сваког васпитача. Преиспитивање усклађености те везе отвара простор васпитачу за даља истраживања своје васпитне праксе.
Методе подучавања су сврсисходне за развој детета када су усклађене са начином на који дете учи. Истраживања васпитача су зато, усмерена на посматрање и праћење деце и сопствених поступака и схватања подучавања.
Подучавање је способност васпитача да препозна, разуме и одговори на питања која покрећу децу да уче. Због тога смо, као циљ у овој књизи поставили уочавање комплексности елемената методичког приступа: схватања, расуђивања и практичног деловања.
PB  - Ж. Крњаја,Београд
T1  - Од учења ка подучавању
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665
ER  - 
@book{
author = "Крњаја, Живка and Miškeljin, Lidija",
year = "2006",
abstract = "Поседовање теоријског знања о васпитању и образовању, различитих теорија о васпитању и развоју и учењу деце, најчешће не значи да ћемо их моћи применити у пракси. Од разумевања, чак и слагања са одређеном концепцијом или теоријом до њене примене у пракси, дугачак је пут. Оно што је неопходно да бисмо ту теорију или концепцију применили јесу развијене вештине подучавања, односно практична примена стечених знања. Методе подучавања, постају тако средство којим се служимо у целовитом приступу детету.
Дилеме у схватању подучавања и учења у предшколском периоду полазе од питања: колико промишљње о методама подучавања и учења, за васпитача, представља основу промишљања циља и начела постављених у васпитању и образовању предшколског детета.
Намера аутора је, да понуде могућност стварања везе између различитих научних теорија учења и подучавања и имплицитних схватања о учењу и подучавању сваког васпитача. Преиспитивање усклађености те везе отвара простор васпитачу за даља истраживања своје васпитне праксе.
Методе подучавања су сврсисходне за развој детета када су усклађене са начином на који дете учи. Истраживања васпитача су зато, усмерена на посматрање и праћење деце и сопствених поступака и схватања подучавања.
Подучавање је способност васпитача да препозна, разуме и одговори на питања која покрећу децу да уче. Због тога смо, као циљ у овој књизи поставили уочавање комплексности елемената методичког приступа: схватања, расуђивања и практичног деловања.",
publisher = "Ж. Крњаја,Београд",
title = "Од учења ка подучавању",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665"
}
Крњаја, Ж.,& Miškeljin, L.. (2006). Од учења ка подучавању. 
Ж. Крњаја,Београд..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665
Крњаја Ж, Miškeljin L. Од учења ка подучавању. 2006;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665 .
Крњаја, Живка, Miškeljin, Lidija, "Од учења ка подучавању" (2006),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB