REFF - Репозиторијум Филозофског факултета
Универзитет у Београду - Филозофски факултет
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • Преглед записа
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Од учења ка подучавању

Нема приказа
Аутори
Крњаја, Живка
Miškeljin, Lidija
Књига (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Поседовање теоријског знања о васпитању и образовању, различитих теорија о васпитању и развоју и учењу деце, најчешће не значи да ћемо их моћи применити у пракси. Од разумевања, чак и слагања са одређеном концепцијом или теоријом до њене примене у пракси, дугачак је пут. Оно што је неопходно да бисмо ту теорију или концепцију применили јесу развијене вештине подучавања, односно практична примена стечених знања. Методе подучавања, постају тако средство којим се служимо у целовитом приступу детету. Дилеме у схватању подучавања и учења у предшколском периоду полазе од питања: колико промишљње о методама подучавања и учења, за васпитача, представља основу промишљања циља и начела постављених у васпитању и образовању предшколског детета. Намера аутора је, да понуде могућност стварања везе између различитих научних теорија учења и подучавања и имплицитних схватања о учењу и подучавању сваког васпитача. Преиспитивање усклађености те везе отвара простор васпитачу за даља истраживања своје ва...спитне праксе. Методе подучавања су сврсисходне за развој детета када су усклађене са начином на који дете учи. Истраживања васпитача су зато, усмерена на посматрање и праћење деце и сопствених поступака и схватања подучавања. Подучавање је способност васпитача да препозна, разуме и одговори на питања која покрећу децу да уче. Због тога смо, као циљ у овој књизи поставили уочавање комплексности елемената методичког приступа: схватања, расуђивања и практичног деловања.

Кључне речи:
Predškolsko vaspitanje / Metodika / Učenje / Predškolska deca / Pedagoška istraživanja
Извор:
2006
Издавач:
  • Ж. Крњаја,Београд

Cobiss ID: 128674572

ISBN: 86-907577-1-6

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3665
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Институција/група
Pedagogija / Pedagogy
TY  - BOOK
AU  - Крњаја, Живка
AU  - Miškeljin, Lidija
PY  - 2006
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3665
AB  - Поседовање теоријског знања о васпитању и образовању, различитих теорија о васпитању и развоју и учењу деце, најчешће не значи да ћемо их моћи применити у пракси. Од разумевања, чак и слагања са одређеном концепцијом или теоријом до њене примене у пракси, дугачак је пут. Оно што је неопходно да бисмо ту теорију или концепцију применили јесу развијене вештине подучавања, односно практична примена стечених знања. Методе подучавања, постају тако средство којим се служимо у целовитом приступу детету.
Дилеме у схватању подучавања и учења у предшколском периоду полазе од питања: колико промишљње о методама подучавања и учења, за васпитача, представља основу промишљања циља и начела постављених у васпитању и образовању предшколског детета.
Намера аутора је, да понуде могућност стварања везе између различитих научних теорија учења и подучавања и имплицитних схватања о учењу и подучавању сваког васпитача. Преиспитивање усклађености те везе отвара простор васпитачу за даља истраживања своје васпитне праксе.
Методе подучавања су сврсисходне за развој детета када су усклађене са начином на који дете учи. Истраживања васпитача су зато, усмерена на посматрање и праћење деце и сопствених поступака и схватања подучавања.
Подучавање је способност васпитача да препозна, разуме и одговори на питања која покрећу децу да уче. Због тога смо, као циљ у овој књизи поставили уочавање комплексности елемената методичког приступа: схватања, расуђивања и практичног деловања.
PB  - Ж. Крњаја,Београд
T1  - Од учења ка подучавању
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665
ER  - 
@book{
author = "Крњаја, Живка and Miškeljin, Lidija",
year = "2006",
abstract = "Поседовање теоријског знања о васпитању и образовању, различитих теорија о васпитању и развоју и учењу деце, најчешће не значи да ћемо их моћи применити у пракси. Од разумевања, чак и слагања са одређеном концепцијом или теоријом до њене примене у пракси, дугачак је пут. Оно што је неопходно да бисмо ту теорију или концепцију применили јесу развијене вештине подучавања, односно практична примена стечених знања. Методе подучавања, постају тако средство којим се служимо у целовитом приступу детету.
Дилеме у схватању подучавања и учења у предшколском периоду полазе од питања: колико промишљње о методама подучавања и учења, за васпитача, представља основу промишљања циља и начела постављених у васпитању и образовању предшколског детета.
Намера аутора је, да понуде могућност стварања везе између различитих научних теорија учења и подучавања и имплицитних схватања о учењу и подучавању сваког васпитача. Преиспитивање усклађености те везе отвара простор васпитачу за даља истраживања своје васпитне праксе.
Методе подучавања су сврсисходне за развој детета када су усклађене са начином на који дете учи. Истраживања васпитача су зато, усмерена на посматрање и праћење деце и сопствених поступака и схватања подучавања.
Подучавање је способност васпитача да препозна, разуме и одговори на питања која покрећу децу да уче. Због тога смо, као циљ у овој књизи поставили уочавање комплексности елемената методичког приступа: схватања, расуђивања и практичног деловања.",
publisher = "Ж. Крњаја,Београд",
title = "Од учења ка подучавању",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665"
}
Крњаја, Ж.,& Miškeljin, L.. (2006). Од учења ка подучавању. 
Ж. Крњаја,Београд..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665
Крњаја Ж, Miškeljin L. Од учења ка подучавању. 2006;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665 .
Крњаја, Живка, Miškeljin, Lidija, "Од учења ка подучавању" (2006),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму REFF | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституције/групеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму REFF | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB