Show simple item record

dc.creatorКрњаја, Живка
dc.creatorMiškeljin, Lidija
dc.date.accessioned2022-05-30T11:03:25Z
dc.date.available2022-05-30T11:03:25Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn86-907577-1-6
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3665
dc.description.abstractПоседовање теоријског знања о васпитању и образовању, различитих теорија о васпитању и развоју и учењу деце, најчешће не значи да ћемо их моћи применити у пракси. Од разумевања, чак и слагања са одређеном концепцијом или теоријом до њене примене у пракси, дугачак је пут. Оно што је неопходно да бисмо ту теорију или концепцију применили јесу развијене вештине подучавања, односно практична примена стечених знања. Методе подучавања, постају тако средство којим се служимо у целовитом приступу детету. Дилеме у схватању подучавања и учења у предшколском периоду полазе од питања: колико промишљње о методама подучавања и учења, за васпитача, представља основу промишљања циља и начела постављених у васпитању и образовању предшколског детета. Намера аутора је, да понуде могућност стварања везе између различитих научних теорија учења и подучавања и имплицитних схватања о учењу и подучавању сваког васпитача. Преиспитивање усклађености те везе отвара простор васпитачу за даља истраживања своје васпитне праксе. Методе подучавања су сврсисходне за развој детета када су усклађене са начином на који дете учи. Истраживања васпитача су зато, усмерена на посматрање и праћење деце и сопствених поступака и схватања подучавања. Подучавање је способност васпитача да препозна, разуме и одговори на питања која покрећу децу да уче. Због тога смо, као циљ у овој књизи поставили уочавање комплексности елемената методичког приступа: схватања, расуђивања и практичног деловања.
dc.language.isosrsr
dc.publisherЖ. Крњаја,Београдsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectPredškolsko vaspitanjesr
dc.subjectMetodikasr
dc.subjectUčenjesr
dc.subjectPredškolska decasr
dc.subjectPedagoška istraživanjasr
dc.titleОд учења ка подучавањуsr
dc.typebooksr
dc.rights.licenseBYsr
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3665
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss128674572


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record