REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића

Thumbnail
2014
Full text (488.5Kb)
Authors
Miškeljin, Lidija
Contributors
Matović, Nataša
Spasenović, Vera
Antonijević, Radovan
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
„Uloga“ se odnosi na socijalne uloge i modele ponašanja, strukturirani način učestvovanja pojedinca u društvenom životu koji određuje ponašanje i postupke pojedinca (u kontekstu ovog rada pedagoga) koji ih onda usklađuje sa očekivanjima društvene grupe, ali i sa sopstvenim shvatanjem date uloge. Polazeći od osnovnih postavki socio kulturne teorije, rad se bazira na paradigmi razumevanja koja otvara mogućnost pedagozima da istražuju, konstruišu i dublje razumeju praksu dečjeg vrtića. To od pedagoga traži interaktivni i dijaloški proces razumevanja, konstruisanja i rekonstruisanja postavki o sopstvenoj ulozi, ulozi vaspitača i deteta u dečjem vrtiću što podrazumeva grupni dijalog koji uvažava drugačija mišljenja i viđenja. Ovo "učenje kroz razgovor", lično strukturiranje profesionalnog iskustva, rezultira praksom koja promoviše učenje u podsticajnom okruženju za decu.
Keywords:
uloga pedagoga / paradigma razumevanja / konstruisanje značenja
Source:
Идентитет професије педагога у савременом образовању, 2014, 76-80
Publisher:
  • Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju
  • Pedagoško društvo Srbije

Cobiss ID: 204452620

ISBN: 978-86-82019-76-3

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3679
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3679
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CONF
AU  - Miškeljin, Lidija
PY  - 2014
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3679
AB  - „Uloga“ se odnosi na socijalne uloge i modele ponašanja, strukturirani način učestvovanja
pojedinca u društvenom životu koji određuje ponašanje i postupke pojedinca (u kontekstu ovog
rada pedagoga) koji ih onda usklađuje sa očekivanjima društvene grupe, ali i sa sopstvenim
shvatanjem date uloge. Polazeći od osnovnih postavki socio kulturne teorije, rad se bazira na
paradigmi razumevanja koja otvara mogućnost pedagozima da istražuju, konstruišu i dublje
razumeju praksu dečjeg vrtića. To od pedagoga traži interaktivni i dijaloški proces razumevanja,
konstruisanja i rekonstruisanja postavki o sopstvenoj ulozi, ulozi vaspitača i deteta u dečjem vrtiću
što podrazumeva grupni dijalog koji uvažava drugačija mišljenja i viđenja. Ovo "učenje kroz
razgovor", lično strukturiranje profesionalnog iskustva, rezultira praksom koja promoviše učenje
u podsticajnom okruženju za decu.
PB  - Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju
PB  - Pedagoško društvo Srbije
C3  - Идентитет професије педагога у савременом образовању
T1  - Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића
EP  - 80
SP  - 76
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3679
ER  - 
@conference{
author = "Miškeljin, Lidija",
year = "2014",
abstract = "„Uloga“ se odnosi na socijalne uloge i modele ponašanja, strukturirani način učestvovanja
pojedinca u društvenom životu koji određuje ponašanje i postupke pojedinca (u kontekstu ovog
rada pedagoga) koji ih onda usklađuje sa očekivanjima društvene grupe, ali i sa sopstvenim
shvatanjem date uloge. Polazeći od osnovnih postavki socio kulturne teorije, rad se bazira na
paradigmi razumevanja koja otvara mogućnost pedagozima da istražuju, konstruišu i dublje
razumeju praksu dečjeg vrtića. To od pedagoga traži interaktivni i dijaloški proces razumevanja,
konstruisanja i rekonstruisanja postavki o sopstvenoj ulozi, ulozi vaspitača i deteta u dečjem vrtiću
što podrazumeva grupni dijalog koji uvažava drugačija mišljenja i viđenja. Ovo "učenje kroz
razgovor", lično strukturiranje profesionalnog iskustva, rezultira praksom koja promoviše učenje
u podsticajnom okruženju za decu.",
publisher = "Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije",
journal = "Идентитет професије педагога у савременом образовању",
title = "Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића",
pages = "80-76",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3679"
}
Miškeljin, L.. (2014). Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића. in Идентитет професије педагога у савременом образовању
Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju., 76-80.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3679
Miškeljin L. Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића. in Идентитет професије педагога у савременом образовању. 2014;:76-80.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3679 .
Miškeljin, Lidija, "Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића" in Идентитет професије педагога у савременом образовању (2014):76-80,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3679 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB