Приказ основних података о документу

dc.contributorMatović, Nataša
dc.contributorSpasenović, Vera
dc.contributorAntonijević, Radovan
dc.creatorMiškeljin, Lidija
dc.date.accessioned2022-05-30T19:00:41Z
dc.date.available2022-05-30T19:00:41Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-86-82019-76-3
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3679
dc.description.abstract„Uloga“ se odnosi na socijalne uloge i modele ponašanja, strukturirani način učestvovanja pojedinca u društvenom životu koji određuje ponašanje i postupke pojedinca (u kontekstu ovog rada pedagoga) koji ih onda usklađuje sa očekivanjima društvene grupe, ali i sa sopstvenim shvatanjem date uloge. Polazeći od osnovnih postavki socio kulturne teorije, rad se bazira na paradigmi razumevanja koja otvara mogućnost pedagozima da istražuju, konstruišu i dublje razumeju praksu dečjeg vrtića. To od pedagoga traži interaktivni i dijaloški proces razumevanja, konstruisanja i rekonstruisanja postavki o sopstvenoj ulozi, ulozi vaspitača i deteta u dečjem vrtiću što podrazumeva grupni dijalog koji uvažava drugačija mišljenja i viđenja. Ovo "učenje kroz razgovor", lično strukturiranje profesionalnog iskustva, rezultira praksom koja promoviše učenje u podsticajnom okruženju za decu.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherFilozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИдентитет професије педагога у савременом образовањуsr
dc.subjectuloga pedagogasr
dc.subjectparadigma razumevanjasr
dc.subjectkonstruisanje značenjasr
dc.titleУлога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртићаsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage80
dc.citation.rankМ63
dc.citation.spage76
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8523/bitstream_8523.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3679
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss204452620


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу