Приказ основних података о документу
Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића
dc.contributor | Matović, Nataša | |
dc.contributor | Spasenović, Vera | |
dc.contributor | Antonijević, Radovan | |
dc.creator | Miškeljin, Lidija | |
dc.date.accessioned | 2022-05-30T19:00:41Z | |
dc.date.available | 2022-05-30T19:00:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-82019-76-3 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3679 | |
dc.description.abstract | „Uloga“ se odnosi na socijalne uloge i modele ponašanja, strukturirani način učestvovanja pojedinca u društvenom životu koji određuje ponašanje i postupke pojedinca (u kontekstu ovog rada pedagoga) koji ih onda usklađuje sa očekivanjima društvene grupe, ali i sa sopstvenim shvatanjem date uloge. Polazeći od osnovnih postavki socio kulturne teorije, rad se bazira na paradigmi razumevanja koja otvara mogućnost pedagozima da istražuju, konstruišu i dublje razumeju praksu dečjeg vrtića. To od pedagoga traži interaktivni i dijaloški proces razumevanja, konstruisanja i rekonstruisanja postavki o sopstvenoj ulozi, ulozi vaspitača i deteta u dečjem vrtiću što podrazumeva grupni dijalog koji uvažava drugačija mišljenja i viđenja. Ovo "učenje kroz razgovor", lično strukturiranje profesionalnog iskustva, rezultira praksom koja promoviše učenje u podsticajnom okruženju za decu. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Идентитет професије педагога у савременом образовању | sr |
dc.subject | uloga pedagoga | sr |
dc.subject | paradigma razumevanja | sr |
dc.subject | konstruisanje značenja | sr |
dc.title | Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 80 | |
dc.citation.rank | М63 | |
dc.citation.spage | 76 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8523/bitstream_8523.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3679 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |
dc.identifier.cobiss | 204452620 |