Приказ основних података о документу

dc.contributorAlibabić, Šefika
dc.creatorLjujić, Bojan
dc.date.accessioned2022-06-01T08:53:01Z
dc.date.available2022-06-01T08:53:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-6427-169-1
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3688
dc.description.abstractРад је продукт теоријско-емпиријског, квалитативног истраживања, чији је предмет мишљење студената, као представника популације одраслих, о онлајн образовању у коме су учествовали у оквиру редовне наставе на Филозофском факултету Универзитета у Београду од проглашења пандемије вируса ковид-19. Испитано је 17 студeната четврте године са студијске групе за андрагогију, у циљу да се испита њихово мишљење о социјално-трансакционој дистанци у онлајн образовању, онлајн образовању као алтернативи традиционалном образовању и улогама учесника у онлајн образовању. Резултати истраживања говоре да онлајн образовање у кризним условима води ка социјално-трансакционом дистанцирању, да се традиционално образовање у кризним условима више преферира у односу на онлајн образовање, као и да кључне улоге учесника махом нису присутне у онлајн образовању које се реализује у условима пандемије. Све наведено указујe на проблеме, правце унапређења, као и смернице за даља истраживања ка оптимализацији праксе онлајн образовања одраслих.sr
dc.description.abstractThe paper is a product of theoretical-empirical, qualitative research which subject was the opinion of students, as representatives of the adult population, on online education in which they participated in regular classes at the Faculty of Philosophy, University of Belgrade, since the proclamation of the COVID-19 virus pandemic. Having in mind the research goal to get insight into students’ opinions on the mentioned issues, 17 students of the 4th year from the study group for andragogy were examine. The focus was on social-transactional distance in online education, online education as an alternative to traditional education and roles of participants in online education. The results of the research show that online education in crisis conditions leads to social-transactional distancing, that traditional education in crisis conditions is preferred over online education, and that the key roles of participants are mostly not present in online education realized during pandemic. All of the abovementioned issues point to problems, directions for improvement, as well as guidelines for further research towards optimizing the practice of online adult education.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultetsr
dc.relationЧовек и друштво у време кризеsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceЖивот у кризним временима – андрагошки погледи: зборник радоваsr
dc.subjectонлајн образовање одраслихsr
dc.subjectсоцијално-трансакциона дистанца у онлајн образовању одраслихsr
dc.subjectулоге учесника у онлајн образовању одраслихsr
dc.subjectonline adult educationsr
dc.subjectsocial-transactional distance in online adult educationsr
dc.subjectroles of participants in online adult educationsr
dc.titleОнлајн образовање одраслих: када алтернатива постане нужностsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage104
dc.citation.rankМ44
dc.citation.spage91
dc.description.otherУДК: 37.013.83(082) 374.71(082) 316.648-053.8(082) 615.851.4(082) 37.091.3::004(082)sr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8584/bitstream_8584.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3688
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss46103561


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу