Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Usled izbijanja pandemije COVID-19 više gotovo da ne postoji društvena delatnost koja se nije preusmerila prema onlajn vidovima realizacije. Jasno je da se među njih ubraja i delatnost obrazovanja uopšte, pa i obrazovanja odraslih. Obrazovanje odraslih se sve više ostvaruje u različitim vidovima onlajn obrazovanja, a jedan od ključnih setova znanja i veština neophodnih učesnicima u obrazovanju odraslih u novonastalom kontekstu obuhvaćen je fenomenom koji nazivamo internet pismenost. Cilj ovog rada je da se u analizi dostupnih istraživanja istaknu bitni konstitutivni elementi fenomena internet pismenosti. Radi boljeg razumevanja ovog, sa aspekta aktuelne situacije, ključnog fenomena, on će biti stavljen u kontekst drugih savremenih vidova pismenosti o kojima se piše u stručnoj literaturi. Takođe, namera nam je da istaknemo glavne andragoške specifičnosti internet pismenosti koje proizilaze iz osnovnih karakteristika pomenutog fenomena, što predstavlja i glavni rezultat ove kratke teorij...ske analize.
Кључне речи:
internet pismenost / onlajn obrazovanje odraslih / andragoške specifičnosti internet pismenosti / savremeni vidovi pismenostiИзвор:
Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju 15. maj 2021, Beograd Zbornik radova, 2021, 233-238Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Напомена:
- UDK 374.7.091:004.738.5 37.014.2:004.5
Институција/група
Andragogija / AndragogyTY - CONF AU - Ljujić, Bojan PY - 2021 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3689 AB - Usled izbijanja pandemije COVID-19 više gotovo da ne postoji društvena delatnost koja se nije preusmerila prema onlajn vidovima realizacije. Jasno je da se među njih ubraja i delatnost obrazovanja uopšte, pa i obrazovanja odraslih. Obrazovanje odraslih se sve više ostvaruje u različitim vidovima onlajn obrazovanja, a jedan od ključnih setova znanja i veština neophodnih učesnicima u obrazovanju odraslih u novonastalom kontekstu obuhvaćen je fenomenom koji nazivamo internet pismenost. Cilj ovog rada je da se u analizi dostupnih istraživanja istaknu bitni konstitutivni elementi fenomena internet pismenosti. Radi boljeg razumevanja ovog, sa aspekta aktuelne situacije, ključnog fenomena, on će biti stavljen u kontekst drugih savremenih vidova pismenosti o kojima se piše u stručnoj literaturi. Takođe, namera nam je da istaknemo glavne andragoške specifičnosti internet pismenosti koje proizilaze iz osnovnih karakteristika pomenutog fenomena, što predstavlja i glavni rezultat ove kratke teorijske analize. PB - Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju 15. maj 2021, Beograd Zbornik radova T1 - Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti EP - 238 SP - 233 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3689 ER -
@conference{ author = "Ljujić, Bojan", year = "2021", abstract = "Usled izbijanja pandemije COVID-19 više gotovo da ne postoji društvena delatnost koja se nije preusmerila prema onlajn vidovima realizacije. Jasno je da se među njih ubraja i delatnost obrazovanja uopšte, pa i obrazovanja odraslih. Obrazovanje odraslih se sve više ostvaruje u različitim vidovima onlajn obrazovanja, a jedan od ključnih setova znanja i veština neophodnih učesnicima u obrazovanju odraslih u novonastalom kontekstu obuhvaćen je fenomenom koji nazivamo internet pismenost. Cilj ovog rada je da se u analizi dostupnih istraživanja istaknu bitni konstitutivni elementi fenomena internet pismenosti. Radi boljeg razumevanja ovog, sa aspekta aktuelne situacije, ključnog fenomena, on će biti stavljen u kontekst drugih savremenih vidova pismenosti o kojima se piše u stručnoj literaturi. Takođe, namera nam je da istaknemo glavne andragoške specifičnosti internet pismenosti koje proizilaze iz osnovnih karakteristika pomenutog fenomena, što predstavlja i glavni rezultat ove kratke teorijske analize.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju 15. maj 2021, Beograd Zbornik radova", title = "Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti", pages = "238-233", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3689" }
Ljujić, B.. (2021). Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti. in Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju 15. maj 2021, Beograd Zbornik radova Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju., 233-238. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3689
Ljujić B. Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti. in Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju 15. maj 2021, Beograd Zbornik radova. 2021;:233-238. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3689 .
Ljujić, Bojan, "Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti" in Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju 15. maj 2021, Beograd Zbornik radova (2021):233-238, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3689 .