Приказ основних података о документу

Epistemological basis of research on adult education

dc.creatorLjujić, Bojan
dc.creatorNikolić Maksić, Tamara
dc.creatorMaksimović, Maja
dc.date.accessioned2022-06-01T09:46:32Z
dc.date.available2022-06-01T09:46:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1512-8784
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3696
dc.description.abstractU ovom radu želimo da razmotrimo temeljne pretpostavke na kojima se istraživački rad u oblasti obrazovanja i učenja odraslih zasniva: naša uverenja o stvarnosti (ontologija) i naša uverenja o saznavanju unutar te stvarnosti (epistemologija). Ova uverenja neminovno oblikuju čovekove odluke koje usmeravaju njegove aktivnosti i uopšte angažovanje u svetu koji ga okružuje, pa tako i u samom planiranju i realizaciji naučnog istraživanja. U tom kontekstu, razumevanje bar nekih od tih uverenja postavlja se kao ključno za efektivnu kritiku i primenu rezultata istraživanja, a sve u cilju poboljšanja obrazovne prakse i teorijskog razmatranja njene opravdanosti.sr
dc.description.abstractIn this paper we want to consider the underlying assumptions on which the research work is based in adult education and learning: our beliefs about reality (ontology) and our beliefs about cognition within that reality (epistemology). These beliefs inevitably shape human decisions which direct the activities and general engagement in the world that surrounds us, thus in the planning and realisation of scientific research. In this context, to understand at least some of these beliefs is crucial to effective critique and application of research results, with the aim to improve educational practice and theoretical consideration of its eligibility.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBosanski kulturni centar Sarajevo i Institut za međunarodnu saradnju Njemačkog saveza visokih narodnih škola (dvv international) Ured u Bosni i Hercegovinisr
dc.relationModeli procenjivanja i strategije unapređenja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (broj: 179060)sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceObrazovanje odraslih - Časopis za obrazovanje odraslih i kulturusr
dc.subjectepistemološko-ontološki pristupisr
dc.subjectistraživanja u obrazovanju odraslihsr
dc.subjectpozitivizamsr
dc.subjectantipozitivizamsr
dc.subjectpostmodernizamsr
dc.subjectepistemological-ontological approachessr
dc.subjectresearch in adult educationsr
dc.subjectpositivismsr
dc.subjectanti-positivismsr
dc.subjectpostmodernismsr
dc.titleEpistemološke osnove istraživanja u obrazovanju odraslihsr
dc.titleEpistemological basis of research on adult educationsr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage78
dc.citation.issue1
dc.citation.rankM53
dc.citation.spage61
dc.citation.volume12
dc.description.otherUDK 374.7sr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8568/bitstream_8568.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3696
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу