REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Profesionalizam pedagoga – odraz postojećeg ili kreiranje mogućeg u dečjem vrtiću

Thumbnail
2019
full text (1.185Mb)
Authors
Miškeljin, Lidija
Contributors
Pavlović Breneselović, Dragana
Spasenović, Vera
Alibabić, Šefika
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
U radu su izneta dva diskursa profesionalizma pedagoga u dečjem vrtiću. Strukturno – funkcionalistički diskurs stavlja fokus u razumevanju profesionalizma pedagoga na individualne kompetencije pedagoga i promoviše praksu koja treba da bude korisna društvu i da izlazi u susret njegovim potrebama. Diskurs demokratskog profesionalizma i kompetentnosti polazi od razumevanja profesionalizma pedagoga kao kolaborativnog procesa u zajednici prakse, dok je praksa vaspitanja transformativna praksa uzajamne zavisnosti i uvažavanja, ko-konstrukcije i građenja zajedničkog značenja među ljudima. Polazeći od pitanja kako razumemo i konceptualizujemo profesionalizam pedagoga u dečjem vrtiću i, u zavisnosti od toga, kako gradimo profesionalno delovanje u radu su date moguće implikacije, kako na delovanje pedagoga tako i na samo praksu dečjeg vrtića iz perspektive dva diskursa.
Keywords:
pedagog / profesionalizam / praksa dečjeg vrtića
Source:
Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku, 2019, 132-137
Publisher:
  • Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju
  • Pedagoško društvo Srbije

Cobiss ID: 272785420

ISBN: 978-86-80712-19-2

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3704
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3704
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CONF
AU  - Miškeljin, Lidija
PY  - 2019
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3704
AB  - U radu su izneta dva diskursa profesionalizma pedagoga u dečjem vrtiću. Strukturno
– funkcionalistički diskurs stavlja fokus u razumevanju profesionalizma pedagoga na
individualne kompetencije pedagoga i promoviše praksu koja treba da bude korisna društvu
i da izlazi u susret njegovim potrebama. Diskurs demokratskog profesionalizma i
kompetentnosti polazi od razumevanja profesionalizma pedagoga kao kolaborativnog
procesa u zajednici prakse, dok je praksa vaspitanja transformativna praksa uzajamne
zavisnosti i uvažavanja, ko-konstrukcije i građenja zajedničkog značenja među ljudima.
Polazeći od pitanja kako razumemo i konceptualizujemo profesionalizam pedagoga u dečjem
vrtiću i, u zavisnosti od toga, kako gradimo profesionalno delovanje u radu su date moguće
implikacije, kako na delovanje pedagoga tako i na samo praksu dečjeg vrtića iz perspektive
dva diskursa.
PB  - Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju
PB  - Pedagoško društvo Srbije
C3  - Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku
T1  - Profesionalizam pedagoga – odraz postojećeg ili kreiranje mogućeg u dečjem vrtiću
EP  - 137
SP  - 132
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3704
ER  - 
@conference{
author = "Miškeljin, Lidija",
year = "2019",
abstract = "U radu su izneta dva diskursa profesionalizma pedagoga u dečjem vrtiću. Strukturno
– funkcionalistički diskurs stavlja fokus u razumevanju profesionalizma pedagoga na
individualne kompetencije pedagoga i promoviše praksu koja treba da bude korisna društvu
i da izlazi u susret njegovim potrebama. Diskurs demokratskog profesionalizma i
kompetentnosti polazi od razumevanja profesionalizma pedagoga kao kolaborativnog
procesa u zajednici prakse, dok je praksa vaspitanja transformativna praksa uzajamne
zavisnosti i uvažavanja, ko-konstrukcije i građenja zajedničkog značenja među ljudima.
Polazeći od pitanja kako razumemo i konceptualizujemo profesionalizam pedagoga u dečjem
vrtiću i, u zavisnosti od toga, kako gradimo profesionalno delovanje u radu su date moguće
implikacije, kako na delovanje pedagoga tako i na samo praksu dečjeg vrtića iz perspektive
dva diskursa.",
publisher = "Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije",
journal = "Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku",
title = "Profesionalizam pedagoga – odraz postojećeg ili kreiranje mogućeg u dečjem vrtiću",
pages = "137-132",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3704"
}
Miškeljin, L.. (2019). Profesionalizam pedagoga – odraz postojećeg ili kreiranje mogućeg u dečjem vrtiću. in Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku
Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju., 132-137.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3704
Miškeljin L. Profesionalizam pedagoga – odraz postojećeg ili kreiranje mogućeg u dečjem vrtiću. in Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku. 2019;:132-137.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3704 .
Miškeljin, Lidija, "Profesionalizam pedagoga – odraz postojećeg ili kreiranje mogućeg u dečjem vrtiću" in Obrazovna politika i praksa: u skladu ili u raskoraku (2019):132-137,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3704 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB