REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Participacija pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića

Thumbnail
2020
full text (2.068Mb)
Authors
Krnjaja, Živka
Purešević, Dragana
Contributors
Radulović, Lidija R.
Milin, Vladeta
Ljujić, Bojan
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Rad se bavi pitanjem učešća pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića, polazeći od razumevanja promene kulture vrtića kao uzajamno povezane sa promenom prakse vrtića. Učešću pedagoga u promeni pristupili smo na osnovu shvatanja pedagoškog vođenja kao socijalnog procesa i razumevanja promene kao kompleksnog i kontekstno određenog procesa. Učešće pedagoga sagledali smo kroz tri aspekta: usmerenost pedagoškog vođenja na ključne tačke promene u kulturi vrtića; načine učešća pedagoga kao poluge u pokretanju promene; oslonce koji su pedagogu potrebni za delotvorno učešće u promeni. Razmatranje učešća pedagoga u promeni kulture vrtića je rezultat ne samo teorijskih razmatranja, nego i našeg zajedničkog učešća sa praktičarima i promišljanja tog učešća u projektu „Pilotiranje Nacrta Osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja – Godine uzleta”.
Keywords:
kultura dečjeg vrtića / participacija pedagoga / tačke promene / oslonci promene
Source:
Партиципација у образовању: педагошки (п)огледи, 2020, 226-233
Publisher:
  • Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju
  • Pedagoško društvo Srbije

Cobiss ID: 282533132

ISBN: 978-86-80712-34-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3710
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3710
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CONF
AU  - Krnjaja, Živka
AU  - Purešević, Dragana
PY  - 2020
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3710
AB  - Rad se bavi pitanjem učešća pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića, polazeći od
razumevanja promene kulture vrtića kao uzajamno povezane sa promenom prakse vrtića.
Učešću pedagoga u promeni pristupili smo na osnovu shvatanja pedagoškog vođenja kao
socijalnog procesa i razumevanja promene kao kompleksnog i kontekstno određenog
procesa. Učešće pedagoga sagledali smo kroz tri aspekta: usmerenost pedagoškog vođenja
na ključne tačke promene u kulturi vrtića; načine učešća pedagoga kao poluge u pokretanju
promene; oslonce koji su pedagogu potrebni za delotvorno učešće u promeni. Razmatranje
učešća pedagoga u promeni kulture vrtića je rezultat ne samo teorijskih razmatranja, nego i
našeg zajedničkog učešća sa praktičarima i promišljanja tog učešća u projektu „Pilotiranje
Nacrta Osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja – Godine uzleta”.
PB  - Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju
PB  - Pedagoško društvo Srbije
C3  - Партиципација у образовању: педагошки (п)огледи
T1  - Participacija pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića
EP  - 233
SP  - 226
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3710
ER  - 
@conference{
author = "Krnjaja, Živka and Purešević, Dragana",
year = "2020",
abstract = "Rad se bavi pitanjem učešća pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića, polazeći od
razumevanja promene kulture vrtića kao uzajamno povezane sa promenom prakse vrtića.
Učešću pedagoga u promeni pristupili smo na osnovu shvatanja pedagoškog vođenja kao
socijalnog procesa i razumevanja promene kao kompleksnog i kontekstno određenog
procesa. Učešće pedagoga sagledali smo kroz tri aspekta: usmerenost pedagoškog vođenja
na ključne tačke promene u kulturi vrtića; načine učešća pedagoga kao poluge u pokretanju
promene; oslonce koji su pedagogu potrebni za delotvorno učešće u promeni. Razmatranje
učešća pedagoga u promeni kulture vrtića je rezultat ne samo teorijskih razmatranja, nego i
našeg zajedničkog učešća sa praktičarima i promišljanja tog učešća u projektu „Pilotiranje
Nacrta Osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja – Godine uzleta”.",
publisher = "Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije",
journal = "Партиципација у образовању: педагошки (п)огледи",
title = "Participacija pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića",
pages = "233-226",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3710"
}
Krnjaja, Ž.,& Purešević, D.. (2020). Participacija pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića. in Партиципација у образовању: педагошки (п)огледи
Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju., 226-233.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3710
Krnjaja Ž, Purešević D. Participacija pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića. in Партиципација у образовању: педагошки (п)огледи. 2020;:226-233.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3710 .
Krnjaja, Živka, Purešević, Dragana, "Participacija pedagoga u promeni kulture dečjeg vrtića" in Партиципација у образовању: педагошки (п)огледи (2020):226-233,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3710 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB