REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Вртић на даљину у време ковид-19 кризе – перспектива родитеља

Remote kindergarten in time of COVID-19 crisis – parents perspective

Thumbnail
2021
full text (3.438Mb)
Authors
Пурешевић, Драгана
Contributors
Spasenović, Vera
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Овим радом желели смо да прикажемо аутентичне приче родитеља о вртићу на даљину у време ковид-19 кризе. Кроз наративни интервју вођен са 17 родитеља разговор смо фокусирали око пет тема: пандемија као животно поглавље; кључни догађај; значајни други; будући сценарији; праксе које су остале са нама. Свака тема на јединствени начин отвара значајне увиде и пројектује одређене слике вртића и улогу породице у периоду изолације узроковане корона вирусом. Препознате слике које износимо у закључном делу рада отварају прилику за преиспитивање уверења која смо као професионалци у овом истраживању подржали, а ка чему заправо треба да тежимо, узимајући у обзир уверења на којима се темељи овај рад.
With this work, we wanted to show the authentic stories of parents about remote kindergarten in times of COVID-19 crisis. Through a narrative interview conducted with 17 parents, we focused the conversation around five topics: the pandemic as a life chapter; key event; significant others; future scenarios; practices that have remained with us. Each topic in a unique way opens significant insights and projects certain images of the kindergarten and the role of the family in the period of isolation caused by the corona virus. The recognized images that we present in the concluding part of the paper, opens the opportunity to review the beliefs that we as professionals in this research have supported, and what we should actually strive for, taking into account the beliefs on which this paper is based.
Keywords:
предшколско васпитање и образовање / ковид-19 / доминантне слике вртића и породице / preschool education / COVID-19 / dominant images of kindergarten and family
Source:
Oбразовање у време ковид кризе Где смо и куда даље, 2021, 133-150
Publisher:
  • Филозофски факултет Универзитета у Београду
Funding / projects:
  • Човек и друштво у време кризе који финансира Филозофски факултет Универзитета у Београду

Cobiss ID: 48407817

ISBN: 978-86-6427-177-6

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3711
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3711
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CHAP
AU  - Пурешевић, Драгана
PY  - 2021
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3711
AB  - Овим радом желели смо да прикажемо аутентичне приче родитеља о вртићу на даљину у време ковид-19 кризе. Кроз наративни интервју вођен са 17 родитеља разговор смо фокусирали око пет тема: пандемија
као животно поглавље; кључни догађај; значајни други; будући сценарији;
праксе које су остале са нама. Свака тема на јединствени начин отвара значајне увиде и пројектује одређене слике вртића и улогу породице у периоду
изолације узроковане корона вирусом. Препознате слике које износимо у
закључном делу рада отварају прилику за преиспитивање уверења која смо
као професионалци у овом истраживању подржали, а ка чему заправо треба да тежимо, узимајући у обзир уверења на којима се темељи овај рад.
AB  - With this work, we wanted to show the authentic stories of parents
about remote kindergarten in times of COVID-19 crisis. Through a narrative
interview conducted with 17 parents, we focused the conversation around
five topics: the pandemic as a life chapter; key event; significant others; future
scenarios; practices that have remained with us. Each topic in a unique way opens
significant insights and projects certain images of the kindergarten and the role of
the family in the period of isolation caused by the corona virus. The recognized
images that we present in the concluding part of the paper, opens the opportunity
to review the beliefs that we as professionals in this research have supported, and
what we should actually strive for, taking into account the beliefs on which this
paper is based.
PB  - Филозофски факултет Универзитета у Београду
T2  - Oбразовање у време ковид кризе Где смо и куда даље
T1  - Вртић на даљину у време ковид-19 кризе  – перспектива родитеља
T1  - Remote kindergarten in time of COVID-19 crisis – parents perspective
EP  - 150
SP  - 133
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3711
ER  - 
@inbook{
author = "Пурешевић, Драгана",
year = "2021",
abstract = "Овим радом желели смо да прикажемо аутентичне приче родитеља о вртићу на даљину у време ковид-19 кризе. Кроз наративни интервју вођен са 17 родитеља разговор смо фокусирали око пет тема: пандемија
као животно поглавље; кључни догађај; значајни други; будући сценарији;
праксе које су остале са нама. Свака тема на јединствени начин отвара значајне увиде и пројектује одређене слике вртића и улогу породице у периоду
изолације узроковане корона вирусом. Препознате слике које износимо у
закључном делу рада отварају прилику за преиспитивање уверења која смо
као професионалци у овом истраживању подржали, а ка чему заправо треба да тежимо, узимајући у обзир уверења на којима се темељи овај рад., With this work, we wanted to show the authentic stories of parents
about remote kindergarten in times of COVID-19 crisis. Through a narrative
interview conducted with 17 parents, we focused the conversation around
five topics: the pandemic as a life chapter; key event; significant others; future
scenarios; practices that have remained with us. Each topic in a unique way opens
significant insights and projects certain images of the kindergarten and the role of
the family in the period of isolation caused by the corona virus. The recognized
images that we present in the concluding part of the paper, opens the opportunity
to review the beliefs that we as professionals in this research have supported, and
what we should actually strive for, taking into account the beliefs on which this
paper is based.",
publisher = "Филозофски факултет Универзитета у Београду",
journal = "Oбразовање у време ковид кризе Где смо и куда даље",
booktitle = "Вртић на даљину у време ковид-19 кризе  – перспектива родитеља, Remote kindergarten in time of COVID-19 crisis – parents perspective",
pages = "150-133",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3711"
}
Пурешевић, Д.. (2021). Вртић на даљину у време ковид-19 кризе  – перспектива родитеља. in Oбразовање у време ковид кризе Где смо и куда даље
Филозофски факултет Универзитета у Београду., 133-150.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3711
Пурешевић Д. Вртић на даљину у време ковид-19 кризе  – перспектива родитеља. in Oбразовање у време ковид кризе Где смо и куда даље. 2021;:133-150.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3711 .
Пурешевић, Драгана, "Вртић на даљину у време ковид-19 кризе  – перспектива родитеља" in Oбразовање у време ковид кризе Где смо и куда даље (2021):133-150,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3711 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB