Приказ основних података о документу
Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama
dc.contributor | Krnjaja, Živka | |
dc.contributor | Pavlović Breneselović, Dragana | |
dc.contributor | Popović, Katarina | |
dc.creator | Ljujić, Bojan | |
dc.date.accessioned | 2022-06-02T11:54:03Z | |
dc.date.available | 2022-06-02T11:54:03Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-88803-28-1 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3712 | |
dc.description.abstract | U savremenom društveno-tehnološkom kontekstu u kome je dominantan uticaj informacionih i komunikacionih tehnologija, obrazovna delatnost dobija nove dimenzije. Promene su najočiglednije u sferi obrazovnih okruženja u čijim se okvirima obrazovni rad sve više zasniva na primeni kompjuterskih tehnologija. U tom smislu, sve se češće ističe značaj kompjuterske pismenosti kao jedne od veština koja je neophodna sa aspekta normalnog funkcionisanja u sferi obrazovanja, ali i u društvu generalno. U okviru ovog rada teži se sagledavanju načina na koji studenti percipiraju sopstvenu kompjutersku opismenjenost, kao i specifičnost obrazovne interakcije u kompjuterskim učionicama. Rezultati našeg istraživanja mogli bi da doprinesu optimizaciji onog dela visokoškolskog obrazovanja koje se odvija u tehnološki obogaćenim okruženjima, kao i kreiranju obrazovanja koje je po meri studenata kao centralnih figura u obrazovnom procesu. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (broj: 179060) | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Nacionalni naučni skup Januarski susreti pedagoga "Pedagog između teorije i prakse", Beograd 31. januar 2013. godine, Zbornik radova | sr |
dc.subject | kompjuterska pismenost | sr |
dc.subject | kompjuterska učionica | sr |
dc.subject | interakcija u savremenom obrazovnom okruženju | sr |
dc.subject | studenti | sr |
dc.subject | visoko obrazovanje | sr |
dc.title | Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 210 | |
dc.citation.rank | M63 | |
dc.citation.spage | 205 | |
dc.description.other | UDK 37.014.5(497.11)(082.2)(0.034.2) 371.13(082.2)(0.034.2) 37.018.48(082)(0.034.2) | sr |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8588/bitstream_8588.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3712 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |
dc.identifier.cobiss | 196416012 |