REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja

Thumbnail
2022
full text (1.471Mb)
Authors
Stančić, Milan
Contributors
Krnjaja, Živka
Senić Ružić, Mirjana
Milošević, Zorica
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Školsko obrazovanje u doba pandemije pratili su brojni izazovi, pri čemu se oblast ocenjivanja učenika često ističe kao naročito problematična. Cilj rada je da se sagleda kako su prosvetne vlasti u Srbiji rešavale pitanja ocenjivanja u prvoj godini pandemije i sa kakvim problemima su se u ovom domenu suočavali nastavnici. Kao izvori podataka korišćeni su dopisi nadležnog Ministarstva i objave i komentari nastavnika na Fejsbuku na temu ocenjivanja. Metodom analize sadržaja obrađeno je 2 673 komentara. Rezultati pokazuju da prvu godinu rada u uslovima pandemije možemo podeliti u tri perioda: 1) promena paradigme; 2) regresija; 3) „normalizacija“. Sva tri perioda pratili su različiti problemi u domenu ocenjivanja, pri čemu je period regresije pratilo najviše diskusije među nastavnicima na pitanja relevantna za ocenjivanje. Iako je kontekst pandemije bio povod za različita preispitivanja prakse, do stvarne promene paradigme nije došlo, već su stare prakse ocenjivanja, manje-više tehnički,... prilagođavane novim uslovima rada.

Keywords:
ocenjivanje / nastava u doba pandemije / perspektiva nastavnika / društvene mreže
Source:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje - zbornik radova sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga, 2022, 231-238
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
Funding / projects:
  • Projekat „Čovek i društvo u vreme krize“, finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3800
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3800
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CONF
AU  - Stančić, Milan
PY  - 2022
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3800
AB  - Školsko obrazovanje u doba pandemije pratili su brojni izazovi, pri čemu se oblast ocenjivanja učenika često ističe kao naročito problematična. Cilj rada je da se sagleda kako su prosvetne vlasti u Srbiji rešavale pitanja ocenjivanja u prvoj godini pandemije i sa kakvim problemima su se u ovom domenu suočavali nastavnici. Kao izvori podataka korišćeni su dopisi nadležnog Ministarstva i objave i komentari nastavnika na Fejsbuku na temu ocenjivanja. Metodom
analize sadržaja obrađeno je 2 673 komentara. Rezultati pokazuju da prvu godinu rada u uslovima pandemije možemo podeliti u tri perioda: 1) promena paradigme; 2) regresija; 3) „normalizacija“. Sva tri perioda pratili su različiti problemi u domenu ocenjivanja, pri čemu je period regresije pratilo najviše diskusije među nastavnicima na pitanja relevantna za ocenjivanje. Iako je kontekst pandemije bio povod za različita preispitivanja prakse, do stvarne promene paradigme nije došlo, već su stare prakse ocenjivanja, manje-više tehnički, prilagođavane novim uslovima rada.
PB  - Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
C3  - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje - zbornik radova sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga
T1  - Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja
EP  - 238
SP  - 231
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3800
ER  - 
@conference{
author = "Stančić, Milan",
year = "2022",
abstract = "Školsko obrazovanje u doba pandemije pratili su brojni izazovi, pri čemu se oblast ocenjivanja učenika često ističe kao naročito problematična. Cilj rada je da se sagleda kako su prosvetne vlasti u Srbiji rešavale pitanja ocenjivanja u prvoj godini pandemije i sa kakvim problemima su se u ovom domenu suočavali nastavnici. Kao izvori podataka korišćeni su dopisi nadležnog Ministarstva i objave i komentari nastavnika na Fejsbuku na temu ocenjivanja. Metodom
analize sadržaja obrađeno je 2 673 komentara. Rezultati pokazuju da prvu godinu rada u uslovima pandemije možemo podeliti u tri perioda: 1) promena paradigme; 2) regresija; 3) „normalizacija“. Sva tri perioda pratili su različiti problemi u domenu ocenjivanja, pri čemu je period regresije pratilo najviše diskusije među nastavnicima na pitanja relevantna za ocenjivanje. Iako je kontekst pandemije bio povod za različita preispitivanja prakse, do stvarne promene paradigme nije došlo, već su stare prakse ocenjivanja, manje-više tehnički, prilagođavane novim uslovima rada.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju",
journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje - zbornik radova sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga",
title = "Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja",
pages = "238-231",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3800"
}
Stančić, M.. (2022). Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje - zbornik radova sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga
Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju., 231-238.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3800
Stančić M. Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje - zbornik radova sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga. 2022;:231-238.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3800 .
Stančić, Milan, "Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje - zbornik radova sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga (2022):231-238,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3800 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB