Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave
Аутори
Radulović, LidijaNikolić, Luka
Остала ауторства
Krnjaja, ŽivkaSenić Ružić, Mirjana
Milošević, Zorica
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji
Кључне речи:
obrazovanje nastavnika / obrazovanje u doba krize / dimenzije onlajn nastave / socijalna dimenzija nastave / COI model onlajn nastaveИзвор:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, 2022, 224-230Издавач:
- Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
- Човек и друштво у време кризе који финансира Филозофски факултет Универзитета у Београду
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - CONF AU - Radulović, Lidija AU - Nikolić, Luka PY - 2022 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3808 AB - Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji PB - Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje T1 - Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave EP - 230 SP - 224 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808 ER -
@conference{ author = "Radulović, Lidija and Nikolić, Luka", year = "2022", abstract = "Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji", publisher = "Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje", title = "Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave", pages = "230-224", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808" }
Radulović, L.,& Nikolić, L.. (2022). Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju., 224-230. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808
Radulović L, Nikolić L. Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje. 2022;:224-230. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808 .
Radulović, Lidija, Nikolić, Luka, "Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (2022):224-230, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808 .