Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave
Authors
Radulović, Lidija
Nikolić, Luka

Contributors
Krnjaja, Živka
Senić Ružić, Mirjana

Milošević, Zorica

Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji
Keywords:
obrazovanje nastavnika / obrazovanje u doba krize / dimenzije onlajn nastave / socijalna dimenzija nastave / COI model onlajn nastaveSource:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, 2022, 224-230Publisher:
- Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Funding / projects:
- Човек и друштво у време кризе који финансира Филозофски факултет Универзитета у Београду
Institution/Community
Pedagogija / PedagogyTY - CONF AU - Radulović, Lidija AU - Nikolić, Luka PY - 2022 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3808 AB - Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji PB - Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje T1 - Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave EP - 230 SP - 224 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808 ER -
@conference{ author = "Radulović, Lidija and Nikolić, Luka", year = "2022", abstract = "Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji", publisher = "Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje", title = "Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave", pages = "230-224", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808" }
Radulović, L.,& Nikolić, L.. (2022). Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju., 224-230. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808
Radulović L, Nikolić L. Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje. 2022;:224-230. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808 .
Radulović, Lidija, Nikolić, Luka, "Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (2022):224-230, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808 .