REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Pedagogija / Pedagogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave

Thumbnail
2022
bitstream_8940.pdf (1.260Mb)
Authors
Radulović, Lidija
Nikolić, Luka
Contributors
Krnjaja, Živka
Senić Ružić, Mirjana
Milošević, Zorica
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji
Keywords:
obrazovanje nastavnika / obrazovanje u doba krize / dimenzije onlajn nastave / socijalna dimenzija nastave / COI model onlajn nastave
Source:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, 2022, 224-230
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
  • Pedagoško društvo Srbije
Funding / projects:
  • Човек и друштво у време кризе који финансира Филозофски факултет Универзитета у Београду

Cobiss ID: 62675209

ISBN: 978-86-80712-45-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3808
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Institution/Community
Pedagogija / Pedagogy
TY  - CONF
AU  - Radulović, Lidija
AU  - Nikolić, Luka
PY  - 2022
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3808
AB  - Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji
PB  - Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
PB  - Pedagoško društvo Srbije
C3  - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje
T1  - Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave
EP  - 230
SP  - 224
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808
ER  - 
@conference{
author = "Radulović, Lidija and Nikolić, Luka",
year = "2022",
abstract = "Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika predmetne nastave. Cilj istraživanja je da se sagleda kako studenti koji su pohađali ove programe u periodu krize izazvane pandemijom procenjuju kvalitet socijalne dimenzije nastave i da li se njihovi odgovori razlikuju od procena studenata koji su programe pohađali pre ovog perioda. Ispitivanje je sprovedeno onlajn anketiranjem 57 studenata sa tri državna univerziteta u Srbiji. Rezultati pokazuju da studenti visoko procenjuju odlike socijalne dimenzije nastave u doba krize, ali da je njihova procena niža od procena iste dimenzije pre krize. Budući da se nastava u doba krize pretežno odvijala u onlajn kontekstu, ovi rezultati pokazuju da je kroz ovaj vid nastave moguće postići visok kvalitet socijalne dimenzije nastave i da postoji",
publisher = "Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije",
journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje",
title = "Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave",
pages = "230-224",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808"
}
Radulović, L.,& Nikolić, L.. (2022). Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje
Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju., 224-230.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808
Radulović L, Nikolić L. Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje. 2022;:224-230.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808 .
Radulović, Lidija, Nikolić, Luka, "Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (2022):224-230,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3808 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB