REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
  •   REFF
  • Andragogija / Andragogy
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19

Thumbnail
2022
full text (1.093Mb)
Authors
Ljujić, Bojan
Contributors
Krnjaja, Živka
Senić Ružić, Mirjana
Milošević, Zorica
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Predmet ovog teorijsko-empirijskog, kvalitativnog istraživanja bila je percepcija studenata o pohađanom onlajn obrazovanju na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu od proglašenja pandemije virusa COVID-19. Ciljem istraživanja bili smo fokusirani na ispitivanje načina na koji studenti percipiraju tehnološku spremnost odraslih učesnika u onlajn obrazovanju. Uzorak istraživanja je činilo 17 studanata 4. godine sa studijske grupe za andragogiju. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su i studenti i nastavnici mahom nespremni u kontekstu primene savremenih tehnoloških veština u onlajn obrazovanju. Dobijeni rezultati ukazali su na aktuelan problem i potencijalna rešenja koja bi mogla da budu usmerena ka andragoškom osvešćivanju učesnika u onlajn obrazovanju odraslih o ljudskoj suštini savremenih tehnologija u skladu sa kojom one ne bi trebalo da budu barijere obojene pritiskom pandemijske krize, već podrška u praktičnom onlajn obrazovnom radu.
Keywords:
onlajn obrazovanje odraslih / tehnološka spremnost učesnika u onlajn obrazovanju / savremene tehnološke veštine / studenti andragogije Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu / pandemija virusa COVID-19
Source:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, 2022, 259-266
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
  • Pedagoško društvo Srbije
Funding / projects:
  • Čovek i društvo u vreme krize, finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu

Cobiss ID: 62675209

ISBN: 978-86-80712-45-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812
URI
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3812
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za andragogiju
Institution/Community
Andragogija / Andragogy
TY  - CHAP
AU  - Ljujić, Bojan
PY  - 2022
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3812
AB  - Predmet ovog teorijsko-empirijskog, kvalitativnog istraživanja bila je percepcija studenata o pohađanom onlajn obrazovanju na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu od proglašenja pandemije virusa COVID-19. Ciljem istraživanja bili smo fokusirani na ispitivanje načina na koji studenti percipiraju tehnološku spremnost odraslih učesnika u onlajn obrazovanju. Uzorak istraživanja je činilo 17 studanata 4. godine sa studijske grupe za andragogiju. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su i studenti i nastavnici mahom nespremni u kontekstu primene savremenih tehnoloških veština u onlajn obrazovanju. Dobijeni rezultati ukazali su na aktuelan problem i potencijalna rešenja koja bi mogla da budu usmerena ka andragoškom osvešćivanju učesnika u onlajn obrazovanju odraslih o ljudskoj suštini savremenih tehnologija u skladu sa kojom one ne bi trebalo da budu barijere obojene pritiskom pandemijske krize, već podrška u praktičnom onlajn obrazovnom radu.
PB  - Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
PB  - Pedagoško društvo Srbije
T2  - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje
T1  - Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19
EP  - 266
SP  - 259
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812
ER  - 
@inbook{
author = "Ljujić, Bojan",
year = "2022",
abstract = "Predmet ovog teorijsko-empirijskog, kvalitativnog istraživanja bila je percepcija studenata o pohađanom onlajn obrazovanju na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu od proglašenja pandemije virusa COVID-19. Ciljem istraživanja bili smo fokusirani na ispitivanje načina na koji studenti percipiraju tehnološku spremnost odraslih učesnika u onlajn obrazovanju. Uzorak istraživanja je činilo 17 studanata 4. godine sa studijske grupe za andragogiju. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su i studenti i nastavnici mahom nespremni u kontekstu primene savremenih tehnoloških veština u onlajn obrazovanju. Dobijeni rezultati ukazali su na aktuelan problem i potencijalna rešenja koja bi mogla da budu usmerena ka andragoškom osvešćivanju učesnika u onlajn obrazovanju odraslih o ljudskoj suštini savremenih tehnologija u skladu sa kojom one ne bi trebalo da budu barijere obojene pritiskom pandemijske krize, već podrška u praktičnom onlajn obrazovnom radu.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije",
journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje",
booktitle = "Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19",
pages = "266-259",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812"
}
Ljujić, B.. (2022). Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje
Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju., 259-266.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812
Ljujić B. Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje. 2022;:259-266.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812 .
Ljujić, Bojan, "Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (2022):259-266,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB