Приказ основних података о документу

dc.contributorKrnjaja, Živka
dc.contributorSenić Ružić, Mirjana
dc.contributorMilošević, Zorica
dc.creatorOvesni, Kristinka
dc.date.accessioned2022-10-14T08:50:54Z
dc.date.available2022-10-14T08:50:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-86-80712-45-1 (IZPIA)
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3824
dc.description.abstractU radu se raspravlja o primenjenosti strategija profesionalnog usavršavanja nastavnika osnovnih škola za suočavanje sa promenama nastalim u periodu nesigurnosti i krize izazvanih pandemijom COVID-19. Sprovedeno je kvalitativno istraživanje u kome je učestvovalo 36 nastavnika osnovnih škola sa teritorije Republike Srbije, čiji su narativi prikupljeni strukturisanim intervjuom fokusiranim na strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika za suočavanje sa promenama nastalim u periodu pandemije COVID-19. Prikupljeni podaci posmatrani su kroz prizmu devet prethodno identifikovanih strategija usavršavanja zaposlenih za suočavanje sa promenama nastalim u periodu nesigurnosti i krize. Nalazi reflektuju zastupljenost četiri strategije: strategije umrežavanja znanja, strategije kojom se redukuje razvoj zaposlenih, strategije modularizacije i virtualizacije rada i strategije postizanja digitalne kompetencije, što ukazuje na neophodnost pravovremenog, brižljivijeg osmišljavanja i realizacije programa profesionalnog usavršavanja nastavnika za suočavanje sa promenama, kao i na potrebu kompleksnijeg izučavanja strategija profesionalnog usavršavanja nastavnika za suočavanje sa promenama.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherInstitut za pedagogiju i andragogiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradusr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.relation"Čovek i društvo u vreme krize" finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradusr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceObrazovanje u vreme krize i kako dalje,sr
dc.subjectprofesionalno usavršavanje nastavnikasr
dc.subjectstrategije profesionalnog usavršavanja nastavnikasr
dc.subjectperiod nesigurnosti i krizesr
dc.subjectpandemija COVID-19sr
dc.titleStrategije profesionalnog usavršavanja nastavnika u periodu nesigurnosti i krizesr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage223
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage218
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8992/bitstream_8992.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3824
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss62675209


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу