REFF - Faculty of Philosophy Repository
University of Belgrade - Faculty of Philosophy
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   REFF
  • Etnologija i antropologija / Ethnology and Anthropology
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za etnologiju i antropologiju
  • View Item
  •   REFF
  • Etnologija i antropologija / Ethnology and Anthropology
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za etnologiju i antropologiju
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Епидемија као регулатор интерперсоналних односа: утицај комбиноване наставе на однос између ученика основне школе

The Epidemic as a ‘Regulator’ of Interpersonal Relationships: the Impact of ‘Combined’ Schooling on the Relationship Among Primary School Students

Thumbnail
2021
bitstream_49741.pdf (1.661Mb)
Authors
Анђелковић, Биљана
Недељковић, Саша
Article (Published version)
,
Етнографски институт САНУ
Metadata
Show full item record
Abstract
Рад представља студију случаја чији је фокус на испитивању односа између ученика једног одељења петог разреда током периода комбиноване наставе у школској 2020/2021. години. Овај модел наставе уведен је да би се омогућила одговарајућа физичка дистанца између ученика током боравка у учионици, а у циљу спречавања ширења епидемије изазване вирусом SARS-CoV-2. Наша намера је да проверимо да ли се и у којој мери примена овог модела наставе, који је подразумевао поделу одељења на две групе, одразила на међусобне односе ученика, при чему смо највише пажње посветили пријатељским односима. Овај рад представља антрополошки допринос питању међуљудских односа између деце млађег узраста у условима када су многи односи у друштву, због „нове нормалности“, измењени.
The paper presents a case study whose focus is on examining the relationship among students of one fifth grade class during the period of combined schooling in the school year 2020/2021. This schooling model was introduced in order to enable appropriate physical distance among students in the classroom. Аlso, this was one of the important preventiv measures of the COVID-19 epidemic. Our intention is to check whether and to what extent the application of this schooling model, which included the division of classes into two groups, reflected on the mutual relations of students. We paid the most attention to friend’s relations. This paper represents an anthropological contribution to the issue of interpersonal relations among children in condition when many relations in society have changed due to the ‘new normality’.
Keywords:
комбинована настава / основна школа / ученици / студија случаја / епидемија / интерперсонални односи / пријатељство / combined schooling / primary school / students / case study / COVID-19 epidemic / interpersonal relationships / friendship
Source:
Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA, 2021, 69, 3, 625-639
Publisher:
  • Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA
Funding / projects:
  • Ministry of Education, Science and Technological Development, Republic of Serbia, Grant no. 200173 (Institute of Ethnography SASA, Belgrade) (RS-200173)
Note:
  • Тема броја: Култура „новe нормалности“. Локалне и глобалне перспективе (ур. Весна Трифуновић и Иван Ђорђевић) / Topic of the Issue: Culture of the “New Normal”. Local and Global Perspectives (eds. Vesna Trifunović and Ivan Đorđević).

DOI: 10.2298/GEI2103625A

ISSN: 0350-0861; 2334-8259 (online)

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488
URI
https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei
https://dais.sanu.ac.rs/123456789/12488
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3890
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za etnologiju i antropologiju
Institution/Community
Etnologija i antropologija / Ethnology and Anthropology
TY  - JOUR
AU  - Анђелковић, Биљана
AU  - Недељковић, Саша
PY  - 2021
UR  - https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei
UR  - https://dais.sanu.ac.rs/123456789/12488
UR  - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3890
AB  - Рад представља студију случаја чији је фокус на испитивању односа између ученика једног одељења петог разреда током периода комбиноване наставе у школској 2020/2021. години. Овај модел наставе уведен је да би се омогућила одговарајућа физичка дистанца између ученика током боравка у учионици, а у циљу спречавања ширења епидемије изазване вирусом SARS-CoV-2. Наша намера је да проверимо да ли се и у којој мери примена овог модела наставе, који је подразумевао поделу одељења на две групе, одразила на међусобне односе ученика, при чему смо највише пажње посветили пријатељским односима. Овај рад представља антрополошки допринос питању међуљудских односа између деце млађег узраста у условима када су многи односи у друштву, због „нове нормалности“, измењени.
AB  - The paper presents a case study whose focus is on examining the relationship among students of one fifth grade class during the period of combined schooling in the school year 2020/2021. This schooling model was introduced in order to enable appropriate physical distance among students in the classroom. Аlso, this was one of the important preventiv measures of the COVID-19 epidemic. Our intention is to check whether and to what extent the application of this schooling model, which included the division of classes into two groups, reflected on the mutual relations of students. We paid the most attention to friend’s relations. This paper represents an anthropological contribution to the issue of interpersonal relations among children in condition when many relations in society have changed due to the ‘new normality’.
PB  - Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA
T2  - Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA
T1  - Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе
T1  - The Epidemic as a ‘Regulator’ of Interpersonal Relationships: the  Impact of ‘Combined’ Schooling on the Relationship Among  Primary School Students
EP  - 639
IS  - 3
SP  - 625
VL  - 69
DO  - 10.2298/GEI2103625A
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488
ER  - 
@article{
author = "Анђелковић, Биљана and Недељковић, Саша",
year = "2021",
abstract = "Рад представља студију случаја чији је фокус на испитивању односа између ученика једног одељења петог разреда током периода комбиноване наставе у школској 2020/2021. години. Овај модел наставе уведен је да би се омогућила одговарајућа физичка дистанца између ученика током боравка у учионици, а у циљу спречавања ширења епидемије изазване вирусом SARS-CoV-2. Наша намера је да проверимо да ли се и у којој мери примена овог модела наставе, који је подразумевао поделу одељења на две групе, одразила на међусобне односе ученика, при чему смо највише пажње посветили пријатељским односима. Овај рад представља антрополошки допринос питању међуљудских односа између деце млађег узраста у условима када су многи односи у друштву, због „нове нормалности“, измењени., The paper presents a case study whose focus is on examining the relationship among students of one fifth grade class during the period of combined schooling in the school year 2020/2021. This schooling model was introduced in order to enable appropriate physical distance among students in the classroom. Аlso, this was one of the important preventiv measures of the COVID-19 epidemic. Our intention is to check whether and to what extent the application of this schooling model, which included the division of classes into two groups, reflected on the mutual relations of students. We paid the most attention to friend’s relations. This paper represents an anthropological contribution to the issue of interpersonal relations among children in condition when many relations in society have changed due to the ‘new normality’.",
publisher = "Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA",
journal = "Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA",
title = "Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе, The Epidemic as a ‘Regulator’ of Interpersonal Relationships: the  Impact of ‘Combined’ Schooling on the Relationship Among  Primary School Students",
pages = "639-625",
number = "3",
volume = "69",
doi = "10.2298/GEI2103625A",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488"
}
Анђелковић, Б.,& Недељковић, С.. (2021). Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе. in Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA
Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA., 69(3), 625-639.
https://doi.org/10.2298/GEI2103625A
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488
Анђелковић Б, Недељковић С. Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе. in Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA. 2021;69(3):625-639.
doi:10.2298/GEI2103625A
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488 .
Анђелковић, Биљана, Недељковић, Саша, "Епидемија као регулатор интерперсоналних  односа: утицај комбиноване наставе на однос  између ученика основне школе" in Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA, 69, no. 3 (2021):625-639,
https://doi.org/10.2298/GEI2103625A .,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About REFF | Send Feedback

OpenAIRERCUB