Приказ основних података о документу

The Epidemic as a ‘Regulator’ of Interpersonal Relationships: the Impact of ‘Combined’ Schooling on the Relationship Among Primary School Students

dc.creatorАнђелковић, Биљана
dc.creatorНедељковић, Саша
dc.date.accessioned2021-12-24T19:12:39Z
dc.date.accessioned2022-11-15T13:12:13Z
dc.date.available2021-12-24T19:12:39Z
dc.date.available2022-11-15T13:12:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0350-0861
dc.identifier.issn2334-8259 (online)
dc.identifier.urihttps://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei
dc.identifier.urihttps://dais.sanu.ac.rs/123456789/12488
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3890
dc.description.abstractРад представља студију случаја чији је фокус на испитивању односа између ученика једног одељења петог разреда током периода комбиноване наставе у школској 2020/2021. години. Овај модел наставе уведен је да би се омогућила одговарајућа физичка дистанца између ученика током боравка у учионици, а у циљу спречавања ширења епидемије изазване вирусом SARS-CoV-2. Наша намера је да проверимо да ли се и у којој мери примена овог модела наставе, који је подразумевао поделу одељења на две групе, одразила на међусобне односе ученика, при чему смо највише пажње посветили пријатељским односима. Овај рад представља антрополошки допринос питању међуљудских односа између деце млађег узраста у условима када су многи односи у друштву, због „нове нормалности“, измењени.sr
dc.description.abstractThe paper presents a case study whose focus is on examining the relationship among students of one fifth grade class during the period of combined schooling in the school year 2020/2021. This schooling model was introduced in order to enable appropriate physical distance among students in the classroom. Аlso, this was one of the important preventiv measures of the COVID-19 epidemic. Our intention is to check whether and to what extent the application of this schooling model, which included the division of classes into two groups, reflected on the mutual relations of students. We paid the most attention to friend’s relations. This paper represents an anthropological contribution to the issue of interpersonal relations among children in condition when many relations in society have changed due to the ‘new normality’.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASAsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200173/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceГласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASAsr
dc.subjectкомбинована наставаsr
dc.subjectосновна школаsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectстудија случајаsr
dc.subjectепидемијаsr
dc.subjectинтерперсонални односиsr
dc.subjectпријатељствоsr
dc.subjectcombined schoolingsr
dc.subjectprimary schoolsr
dc.subjectstudentssr
dc.subjectcase studysr
dc.subjectCOVID-19 epidemicsr
dc.subjectinterpersonal relationshipssr
dc.subjectfriendshipsr
dc.titleЕпидемија као регулатор интерперсоналних односа: утицај комбиноване наставе на однос између ученика основне школеsr
dc.titleThe Epidemic as a ‘Regulator’ of Interpersonal Relationships: the Impact of ‘Combined’ Schooling on the Relationship Among Primary School Studentssr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dc.rights.holderЕтнографски институт САНУsr
dc.citation.epage639
dc.citation.issue3
dc.citation.rankM23
dc.citation.spage625
dc.citation.volume69
dc.description.otherТема броја: Култура „новe нормалности“. Локалне и глобалне перспективе (ур. Весна Трифуновић и Иван Ђорђевић) / Topic of the Issue: Culture of the “New Normal”. Local and Global Perspectives (eds. Vesna Trifunović and Ivan Đorđević).sr
dc.identifier.doi10.2298/GEI2103625A
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/9180/bitstream_49741.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_dais_12488
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу