Образовање и учење одраслих у легислативи као оквиру за деловање у ванредним ситуацијама
Adult education and learning in legislation as a framework for action in emergency situations
Apstrakt
Не можемо победити узрочнике ванредних ситуација, већ морамо живети са њима. Образовање и учење одраслих треба да нам помогну у томе. Спровели смо квалитативно истраживање како бисмо утврдили
каква је улога образовања и учења одраслих у легислативи за ванредне ситуације Републике Србије. У истраживању смо анализирали садржај, дискурс и наратив закона и стратегија у Републици Србији који имају везе
са ванредним ситуацијама и утврдили да образовање и учење одраслих
има запажено место у анализираној легислативи, са јасно дефинисаним
организаторима и финансирањем, а да се најчешће спомиње у функцији
превентивне заштите.
We cannot defeat the causes of emergency situations, but we must live
with them. Adult education and learning should help us with that. We conducted
a qualitative research to determine the role of adult education and learning in the
Republic of Serbia’s legislation for emergency situations. In the research, we analyzed the content, discourse and narrative of Serbian laws and strategies which are
related to emergency situations and found that adult education and learning has
a prominent place in the analyzed legislation, with clearly defined organizers and
funding, and it is most often mentioned in the function of preventive protection.
Ključne reči:
образовање и учење одраслих / легислатива / ванредне ситуације / adult education and learning / legislation / emergency situationIzvor:
Живот у кризним временима – андрагошки погледи, 2021, 123-138Izdavač:
- Филозофски факултет Универзитета у Београду
Finansiranje / projekti:
- "Човек и друштво у време кризе" финансиран од стране Филозофског факултета Универзитета у Београду
Institucija/grupa
Andragogija / AndragogyTY - CHAP AU - Миљковић, Јован PY - 2021 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3899 AB - Не можемо победити узрочнике ванредних ситуација, већ морамо живети са њима. Образовање и учење одраслих треба да нам помогну у томе. Спровели смо квалитативно истраживање како бисмо утврдили каква је улога образовања и учења одраслих у легислативи за ванредне ситуације Републике Србије. У истраживању смо анализирали садржај, дискурс и наратив закона и стратегија у Републици Србији који имају везе са ванредним ситуацијама и утврдили да образовање и учење одраслих има запажено место у анализираној легислативи, са јасно дефинисаним организаторима и финансирањем, а да се најчешће спомиње у функцији превентивне заштите. AB - We cannot defeat the causes of emergency situations, but we must live with them. Adult education and learning should help us with that. We conducted a qualitative research to determine the role of adult education and learning in the Republic of Serbia’s legislation for emergency situations. In the research, we analyzed the content, discourse and narrative of Serbian laws and strategies which are related to emergency situations and found that adult education and learning has a prominent place in the analyzed legislation, with clearly defined organizers and funding, and it is most often mentioned in the function of preventive protection. PB - Филозофски факултет Универзитета у Београду T2 - Живот у кризним временима – андрагошки погледи T1 - Образовање и учење одраслих у легислативи као оквиру за деловање у ванредним ситуацијама T1 - Adult education and learning in legislation as a framework for action in emergency situations EP - 138 SP - 123 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3899 ER -
@inbook{ author = "Миљковић, Јован", year = "2021", abstract = "Не можемо победити узрочнике ванредних ситуација, већ морамо живети са њима. Образовање и учење одраслих треба да нам помогну у томе. Спровели смо квалитативно истраживање како бисмо утврдили каква је улога образовања и учења одраслих у легислативи за ванредне ситуације Републике Србије. У истраживању смо анализирали садржај, дискурс и наратив закона и стратегија у Републици Србији који имају везе са ванредним ситуацијама и утврдили да образовање и учење одраслих има запажено место у анализираној легислативи, са јасно дефинисаним организаторима и финансирањем, а да се најчешће спомиње у функцији превентивне заштите., We cannot defeat the causes of emergency situations, but we must live with them. Adult education and learning should help us with that. We conducted a qualitative research to determine the role of adult education and learning in the Republic of Serbia’s legislation for emergency situations. In the research, we analyzed the content, discourse and narrative of Serbian laws and strategies which are related to emergency situations and found that adult education and learning has a prominent place in the analyzed legislation, with clearly defined organizers and funding, and it is most often mentioned in the function of preventive protection.", publisher = "Филозофски факултет Универзитета у Београду", journal = "Живот у кризним временима – андрагошки погледи", booktitle = "Образовање и учење одраслих у легислативи као оквиру за деловање у ванредним ситуацијама, Adult education and learning in legislation as a framework for action in emergency situations", pages = "138-123", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3899" }
Миљковић, Ј.. (2021). Образовање и учење одраслих у легислативи као оквиру за деловање у ванредним ситуацијама. in Живот у кризним временима – андрагошки погледи Филозофски факултет Универзитета у Београду., 123-138. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3899
Миљковић Ј. Образовање и учење одраслих у легислативи као оквиру за деловање у ванредним ситуацијама. in Живот у кризним временима – андрагошки погледи. 2021;:123-138. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3899 .
Миљковић, Јован, "Образовање и учење одраслих у легислативи као оквиру за деловање у ванредним ситуацијама" in Живот у кризним временима – андрагошки погледи (2021):123-138, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3899 .