Приказ основних података о документу

dc.creatorPutnik Prica, Vladana
dc.date.accessioned2022-12-07T13:25:23Z
dc.date.available2022-12-07T13:25:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2217-3951
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3930
dc.description.abstractRapidni razvoj Beograda u međuratnom periodu doveo je do niza problema na polju inftastrukture, a sa rastom broja dece i hroničnim nedostatkom obrazovnih institucija. Kako bi se ovaj akutni problem sanirao, Opština je krajem treće decenije dvadesetog veka započela kampanju izgradnje osnovnih škola na periferiji grada. Istovremeno, pojava moderne arhitekture na beogradskoj projektantskoj sceni uticala je na uvođenje novih standarda u sistemu obrazovanja. To se naročito odrazilo na grupaciju osnovnih škola i gimnazija koje su nastale tokom četvrte decenije i koje su načinom na koji su projektovane postavile nove standarde u gradnji školskih objekata. U ovom radu razmatraće se tri osnovne škole i tri gimnazije koje su predstavljale pionirske primere obrazovnih institucija projektovanih u duhu modernizma, uz brojne novine koje su njihovi autori uneli u sistem obrazovanja.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultetsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceZbornik seminara za studije moderne umetnosti Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradusr
dc.subjectmodernizam, obrazovanje, škola, Beograd, arhitekturasr
dc.title„Modernizam i obrazovanje: usvajanje savremenih principa projektovanja škola u Beogradu (1930−1943)”sr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.issue17
dc.citation.rankM24
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/9310/bitstream_9310.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3930
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу