Приказ основних података о документу

The concept of education in Kerschensteiner's theory

dc.creatorIlić, Aleksandra
dc.date.accessioned2021-10-12T10:27:22Z
dc.date.available2021-10-12T10:27:22Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0547-3330
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/398
dc.description.abstractOsnovni pedagoški pojam - vaspitanje, ma koliko proučavan i ma koliko bilo pisano o njemu, ostaje neuhvatljiv i otvoren za nova tumačenja i nove teorije. U ovom radu opredelili smo se za prikaz shvatanja o obrazovanju kao osnovnom pojmu pedagoške teorije Georga Keršenštajnera. On posmatra obrazovanje, u značenju pojma vaspitanje, sa tri aspekta: aksiološkog psihološkog i teleološkog, i takođe, kao stanje i kao postupak. Teorija ovog pedagoga, koga su njegovi savremenici nazivali reformatorom školstva, nastala je kao rezultat plodnog pedagoškog rada i proučavanja kulturne filozofije.sr
dc.description.abstractThe basic pedagogical notion - education, however widely studied and written about, remains equivocal and open to ever new interpretations and new theories. We have decided to present, on this occasion, the concept of education as a basic concept of Georg Kerschensteiner's educational theory. He views education, in the sense of bringing up, as having three aspects axiological, psychological, and teleological, as well as being a state and a procedure. The theory of this pedagogue, whom his contemporaries considered a school reformer, arose from his fruitful pedagogic career and his studies of philosophy of culture.en
dc.publisherPedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.relationProjekat Ministarstva nauke Republike Srbije, br. 1880: Obrazovanje - podsticaj društvenoj i ekonomskoj transformaciji Srbije
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNastava i vaspitanje
dc.subjectvrednostsr
dc.subjectpozivsr
dc.subjectpojam "vaspitanje"sr
dc.subjectpojam "obrazovanje"sr
dc.subjectindividualitetsr
dc.subjectGeorg Keršenštajnersr
dc.subjectduševni centralitetsr
dc.subjectduhovno bićesr
dc.subjectvalueen
dc.subjectspiritual beingen
dc.subjectindividualityen
dc.subjectGeorg Kerschensteiner's concept of educationen
dc.titlePojam obrazovanja u teoriji Georga Keršenštajnerasr
dc.titleThe concept of education in Kerschensteiner's theoryen
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage474
dc.citation.issue4
dc.citation.other52(4): 464-474
dc.citation.spage464
dc.citation.volume52
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_398
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу