Постмодернизам и нови квалитети образовања

2012
Authors
Mihajlović, Dubravka
Contributors
Alibabić, ŠefikaMedić, Snežana
Bodroški-Spariosu, Biljana

Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Postmodernizam, postmoderna, postmoderno stanje, samo su neki od pojmova sa kojima se teoretičari i praktičari na različitim poljima susreću u velikoj meri. Sa ovim pojmovima, često dolaze dileme diskurs ili stanje, praksa ili pravac, a svakako i još mnogo „ili”. Razumevanje post- modernizma na konkretniji način posmatra se kao ključno, posebno ako se ima u vidu činjenica da postmodernizam sobom nosi velike nejasnoće i dileme. U radu se razmatra postmodern- izam kao pedagoško-andragoški pravac, te implikacije postmodernizma na razvoj kurikuluma. Posebna pažnja posvećena je novim kvalitetima koje postmodernizam unosi u obrazovanje.
Postmodernism, postmodern, postmodern condition, are only some of the concepts which theorists and practitioners in various fields encountered in a big way. With these concepts, of- ten comes dilemmas: discourse or condition, practice or course, and certainly some more „or”. It is crutial to understand postmodernism in a more specific way, especially if we bare in mind the fact that postmodernism carriess great uncertainty and doubt. The paper discusses post- modernism as a pedagogical and andragogical movement. Also, the paper discusses the impli- cations of postmodernism in curriculum development. Special attention was paid to the new qualities that postmodernism brings to education.
Keywords:
Postmodernism, andragogy, quality of education, curriculum development / postmodernizam / andragogija / kvalitet obrazovanja / razvoj kurikuluma. / Postmodernism / andragogy / quality of education / curriculum developmentSource:
Квалитет у Образовању-изазови и перспективе, 2012, 131-145Publisher:
- Filozofski fakultet Univeziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju
Funding / projects:
Institution/Community
Andragogija / AndragogyTY - CHAP AU - Mihajlović, Dubravka PY - 2012 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4019 AB - Postmodernizam, postmoderna, postmoderno stanje, samo su neki od pojmova sa kojima se teoretičari i praktičari na različitim poljima susreću u velikoj meri. Sa ovim pojmovima, često dolaze dileme diskurs ili stanje, praksa ili pravac, a svakako i još mnogo „ili”. Razumevanje post- modernizma na konkretniji način posmatra se kao ključno, posebno ako se ima u vidu činjenica da postmodernizam sobom nosi velike nejasnoće i dileme. U radu se razmatra postmodern- izam kao pedagoško-andragoški pravac, te implikacije postmodernizma na razvoj kurikuluma. Posebna pažnja posvećena je novim kvalitetima koje postmodernizam unosi u obrazovanje. AB - Postmodernism, postmodern, postmodern condition, are only some of the concepts which theorists and practitioners in various fields encountered in a big way. With these concepts, of- ten comes dilemmas: discourse or condition, practice or course, and certainly some more „or”. It is crutial to understand postmodernism in a more specific way, especially if we bare in mind the fact that postmodernism carriess great uncertainty and doubt. The paper discusses post- modernism as a pedagogical and andragogical movement. Also, the paper discusses the impli- cations of postmodernism in curriculum development. Special attention was paid to the new qualities that postmodernism brings to education. PB - Filozofski fakultet Univeziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju T2 - Квалитет у Образовању-изазови и перспективе T1 - Постмодернизам и нови квалитети образовања EP - 145 SP - 131 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4019 ER -
@inbook{ author = "Mihajlović, Dubravka", year = "2012", abstract = "Postmodernizam, postmoderna, postmoderno stanje, samo su neki od pojmova sa kojima se teoretičari i praktičari na različitim poljima susreću u velikoj meri. Sa ovim pojmovima, često dolaze dileme diskurs ili stanje, praksa ili pravac, a svakako i još mnogo „ili”. Razumevanje post- modernizma na konkretniji način posmatra se kao ključno, posebno ako se ima u vidu činjenica da postmodernizam sobom nosi velike nejasnoće i dileme. U radu se razmatra postmodern- izam kao pedagoško-andragoški pravac, te implikacije postmodernizma na razvoj kurikuluma. Posebna pažnja posvećena je novim kvalitetima koje postmodernizam unosi u obrazovanje., Postmodernism, postmodern, postmodern condition, are only some of the concepts which theorists and practitioners in various fields encountered in a big way. With these concepts, of- ten comes dilemmas: discourse or condition, practice or course, and certainly some more „or”. It is crutial to understand postmodernism in a more specific way, especially if we bare in mind the fact that postmodernism carriess great uncertainty and doubt. The paper discusses post- modernism as a pedagogical and andragogical movement. Also, the paper discusses the impli- cations of postmodernism in curriculum development. Special attention was paid to the new qualities that postmodernism brings to education.", publisher = "Filozofski fakultet Univeziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju", journal = "Квалитет у Образовању-изазови и перспективе", booktitle = "Постмодернизам и нови квалитети образовања", pages = "145-131", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4019" }
Mihajlović, D.. (2012). Постмодернизам и нови квалитети образовања. in Квалитет у Образовању-изазови и перспективе Filozofski fakultet Univeziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju., 131-145. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4019
Mihajlović D. Постмодернизам и нови квалитети образовања. in Квалитет у Образовању-изазови и перспективе. 2012;:131-145. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4019 .
Mihajlović, Dubravka, "Постмодернизам и нови квалитети образовања" in Квалитет у Образовању-изазови и перспективе (2012):131-145, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4019 .